شناسهٔ خبر: 59972868 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

همزمان با روز روانشناس و مشاور صورت گرفت؛

تجلیل از ۱۷ دانشجوی برتر روانشناسی در شهرکرد

همزمان با گرامیداشت روز روانشناس و مشاور از ۱۷ دانشجوی فعال انجمن های علمی روانشناسی دانشگاه آزاد و دولتی شهرکرد تجلیل شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران، جشن روز روانشناس و مشاور با حضور پرشور مسئولان دانشگاهی، استادان و دانشجویان روانشناسی به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی و انجمن علمی روانشناسی در تالار امام خمینی (ره) دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد برگزار شد.

مهرداد یادگاری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد با تبریک روز روانشناس به استادان و دانشجویان روانشناسی گفت: مشکلی که متأسفانه امروز جامعه و دانشگاه ها به آن مبتلا شدند جنگ ترکیبی است که بر افکار و اندیشه ها حاکم شده و در فضای مجازی باعث ایجاد نا امیدی و شبهه شده است.

مهرداد یادگاری افزود: جهاد تبیبن مهم ترین سلاح در دست افراد جامعه به ویژه صاحب نظران علم روانشناسی است که می توانند به عنوان افرادی مبارز با افسردگی و فرسودگی و نا امیدی نقش به سزایی در درمان مشکلات داشته باشند.

مدیر کل بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری هم در این مراسم گفت: مهم ترین سرمایه یک مملکت منابع نیروی انسانی است که این نیرو می تواند سایر منابع را خلق کند.

علی نصیری اردلی  عنوان کرد: یکی از مهم ترین علوم انسانی، علم روانشناختی است که از قدیم وجود داشته و با استفاده از پیشرفت علم روز یقینا اهمیت این موضوع به وضوح دیده می شود.

وی افزود: سازمان بهزیستی هم در بحث علمی و تئوری و هم در بحث اجرایی برنامه هایی برای فارغ التحصیلان رشته های مختلف مشاوره، مددکاری و روانشناسی دارد که می توانند در سازمان فعالیت کنند.

مدیر کل بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری بیان کرد: سختی کار روانشناس ها این است که باید افراد را در حالت هوشیاری درمان کنند در حالیکه یک پزشک می تواند افراد را در حالت بیهوشی هم درمان کند.

عضو هیأت علمی گروه روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد هم در این آیین گفت: یک روانشناس خوب از خودش می گذرد و تمام درد ها را به جان می خرد تا درد های دیگران را درمان کند.

طیبه شریفی اظهار کرد: در اولویت اول، اولین ارزش هر فرد، ارزش سلامتی است و درد روانشناختی خیلی از درد های جسمی افراد سخت تر است.

وی افزود: بسیار خوشحالم از اینکه روز به روز به جمعیت روانشناسان افزوده می شود تا بتوانند به بهبود پیشرفت سلامتی جامعه کمک کنند.

تجلیل از دانشجویان فعال انجمن های علمی روانشناسی دانشگاه آزاد و دولتی شهرکرد، اجرای مسابقه، سایه باز و کمدین از دیگر برنامه های روز روانشناس و مشاور در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد بود.

انتهای پیام /

نظر شما