شناسهٔ خبر: 59950828 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

حسین‌پورآقایی:

جاده دسترسی بیشتر روستاهای لردگان نامناسب است

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان لردگان در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: جاده دسترسی به بیشتر روستاهای شهرستان لردگان به‌ویژه سه بخش رودشت، منج و فلارد نامناسب است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایمنا، عطاالله حسین‌پورآقایی امروز _دوشنبه یازدهم اردیبهشت‌ماه_ در جلسه با مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان چهارمحال‌وبختیاری ضمن تقدیر از اقدامات این اداره‌کل در بهسازی راه‌های استان، اظهار کرد: با توجه به شرایط نامساعد جاده دسترسی به بیشتر روستاهای شهرستان لردگان به‌ویژه سه بخش رودشت، منج و فلارد، همچنین جاده‌های دسترسی این بخش‌ها به شهر لردگان که دارای آسفالت بی‌کیفیت است، انتظار داریم بازسازی این مسیرها به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: جاده دسترسی به سد خرسان وضعیت مناسبی ندارد، لذا ضروری است همکاری ویژه‌ای جهت تعریض و بازسازی آن صورت گیرد و شورای اسلامی منطقه نیز قول مساعد جهت زیرسازی محور را می‌دهد.

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان لردگان در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری تصریح کرد: اکثر خودروهایی که در پایانه‌های مسافربری کار می‌کند، فرسوده است که به‌منظور حفظ جان مردم باید نسبت به به‌روزرسانی و تعویض آن‌ها اقدام لازم صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه کیفیت آسفالت‌های قدیمی نسبت به آسفالت‌های جدید بسیار بهتر است، اظهار کرد: میزان نظارت‌ها بر کیفیت آسفالت جاده‌ها و راه‌های مواصلاتی استان باید افزایش پیدا کند.

حسین‌پورآقایی تصریح کرد: دسترسی به برخی شهرها و روستاها در شهرستان لردگان با طناب و جره صورت می‌گیرد که انتظار داریم در بخش‌های پشت‌کوه رودشت این موضوع رسیدگی شود تا موجب ترک تحصیل دانش‌آموزان نشود.

وی تاکید کرد: در بیشتر جاده‌های برون‌شهری ریزش سنگ و گل در جاده‌ها در فصل زمستان بسیار اتفاق می‌افتد که موجی مسدود شدن جاده‌ها می‌شود، لذا باید این موضوع به‌صورت جدی مورد توجه قرار گیرد و اقدامات پیشگیرانه صورت پذیرد.

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان لردگان در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اهمیت و جایگاه شوراها افزود: اگر ارتباط بین مسئولان با شوراها سست شود، مردم با مشکل مواجه خواهند شد.

وی ادامه داد: انتظار می‌رود در مواقع حضور مسئولان کشوری و استانی در شهرستان‌ها، مراتب به شوراها اطلاع‌رسانی شود تا اعضا برای پیگیری مطالبات مردمی حضور داشته باشند.

حسین‌پورآقایی گفت: ضروری است برخی مشکلات شهرستان‌ها که از اهمیت بالایی برخوردار است رسانه‌ای شود تا در دستور کار قرار گیرد و با مشاهده وضعیت مردم به‌خصوص روستاییان، دل برخی از مسئولان به درد آید و بیشتر توجه کنند.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های موجود در شهرستان‌ها برای اشتغال‌زایی اضافه کرد: شهرستان لردگان ظرفیت کشاورزی دارد و باید بیشتر مورد توجه مسئولان قرار گیرد و کشاورزی در آن به روش‌های نوین انجام شود تا ضمن ایجاد اشتغال، درآمدها نیز افزایش پیدا کند.

نظر شما