شناسهٔ خبر: 59939559 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

«اولین واکنش» رئیسی به برکناری وزیر صمت

مردم در دیدارها و مکاتبات خود با بنده بعضا نسبت به ناکارآمدی برخی از مدیران اظهار ناخرسندی و گلایه می‌کنند که انتظار می‌رود همه مسئولان به ویژه در استان‌ها بر عملکرد زیرمجموعه‌شان کنترل و نظارت دقیق و موثر داشته باشند.

صاحب‌خبر -
  • به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاهاطلاع رسانی ریاست جمهوری، سید ابراهیم رئیسی در جلسه عصر امروز یکشنبه هیئت دولت با اشاره به استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت در مجلس از زحمات و تلاش‌های دکتر سیدرضا فاطمی‌امین و همکارانش در این وزارتخانه قدردانی کرد.

  • رئیس جمهور ارائه تذکر، طرح سوال و استیضاح را از اختیارات مجلس دانست و با بیان اینکه به هیچ وجه عمل نمایندگان به وظایف نمایندگی را جلوه اختلاف میان قوا تلقی نمی‌کنیم، در عین حال متذکر شد: امروز بیش از همیشه همراهی و همکاری و همدلی قوا برای حل مسائل کشور و گرهگشایی از امور مردم ضروری است.

  • رئیسی با یادآوری سالروز «صدور فرمان هشت ماده‌ای مقام معظم رهبری به سران قوا برای مبارزه با مفاسد اقتصادی» در سال ۱۳۸۰، نظارت را از ابزارهای موثر مدیریتی در پیشگیری و مقابله با فساد، ناکارآمدی و ناهنجاری دانست.

  • در جلسه امروز هیئت دولت حجت الاسلام والمسلمین حسن درویشیان رئیس دفتر بازرسی و نماینده ویژه رئیس جمهور در امر مبارزه با فساد گزارشی از اقدامات صورت گرفته در بخش‌های مختلف دولت برای پیشگیری و مقابله با فساد ارائه کرد و رئیس جمهور بااشاره به این گزارش، فسادستیزی را از رویکردهای جدی دولت مردمی دانست و تاکید کرد: در برخورد با فساد بدون تعارف و اغماض باید عمل کرد.

  • رئیسی گفت: مردم در دیدارها و مکاتبات خود با بنده بعضا نسبت به ناکارآمدی برخی از مدیران اظهار ناخرسندی و گلایه می‌کنند که انتظار می‌رود همه مسئولان به ویژه در استان‌ها بر عملکرد زیرمجموعه‌شان کنترل و نظارت دقیق و موثر داشته باشند تا ببینند امور مردم چگونه پیگیری می‌شود و با هرگونه ناکارآمدی بدون فوت زمان برخورد کنند.

  • رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار روز گذشته جمعی از کارگران و اعضای تشکل‌های کارگری، بخش‌های مربوطه را مکلف به تشکیل کارگروهی برای پیگیری این موضوع کرد.

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۲۰

نظر شما