شناسهٔ خبر: 59936955 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

طارمی دوباره برگشت (عکس)

ستاره ایرانی پورتو یکی از ۱۱ نفر اصلی تیمش مقابل بوآویشتا است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه رقابت‌های هفته سی‌اُم لیگ برتر پرتغال، تیم فوتبال پورتو که مهدی طارمی را در لیست بازیکنان خود می‌بیند، از ساعت ۲۰:۳۰ امشب در ورزشگاه دو دراگائو مقابل بوآویشتا رده دوازدهمی قرار می‌گیرد.

مهدی طارمی که چهار روز قبل در مسابقه مرحله نیمه نهایی جام حذفی پرتغال حضور تعویضی مقابل فامالیکائو داشت و در جریان پیروزی دو بر یک تیمش به میدان رفت، در دیدار امشب برابر بوآویشتا دوباره به جمع ۱۱ نفر اصلی پورتو بازگشته و در خط حمله کنار اوانیلسون بازی می‌کند.

ستاره ایرانی پورتو که در ۲۸ مسابقه این فصل لیگ برتر پرتغال ۱۵ گل به ثمر رسانده و ۶ پاس گل داده، در دو حضور ثابت خود طی دو بازی اخیرش در این رقابت‌ها توانست مقابل بنفیکا و پاسوس د فریرا گلزنی کند و امیدوار است امشب هم همین روند را برای سومین مسابقه پیاپی ادامه دهد و برابر بوآویشتا بدرخشد.

تیم فوتبال پورتو که در حال حاضر ۷۰ امتیازی است، با یک بازی و یک امتیاز کمتر نسبت به براگا رده دومی در جایگاه سوم جدول لیگ برتر پرتغال قرار گرفته و می‌خواهد با برتری مقابل بوآویشتا دوباره به رتبه دوم برگردد و پشت سر تیم صدرنشین بنفیکا بایستد.

1869305

نظر شما