شناسهٔ خبر: 59935032 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ابتلای ۲۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مازندران

۲۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا شبانه روز گذشته در مراکز درمانی مازندران بستری شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ۲۴ ساعت گذشته ۲۱ بیمارتازه مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل بستری و ۳۴ بیمار کرونایی با بهبودی نسبی مرخص شدند.

مجموع بیماران مبتلا به کرونا ویروس بستری در مراکز درمانی مازندران به ۵۲ نفر رسید که از این تعداد ۶ بیمار کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

در این مدت مورد فوتی براثر ابتلا به کووید۱۹ در بیمارستان‌های استان به ثبت نرسید.

دانشگاه علوم پزشکی مازندران: بستری ۱۴ بیمار جدید کرونایی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: در شبانه روز گذشته ۱۴ بیمار جدید مشکوک به کووید۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران، بستری و در این مدت ۲۸ نفر از بیمارستان‌ها مرخص شدند.

دکتر فرهاد غلامی مجموع بیماران بستری مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه را ۳۳ نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد ۵ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شدند.

وی تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته، مورد فوتی براثر ابتلا به کووید۱۹ در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی مازندران به ثبت نرسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی، دوری از تجمعات و زدن ماسک تاکید کرد.

۱۹ بیمار بستری مبتلا به کرونا در بابل

رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل هم با اشاره به اینکه ۲۴ ساعت گذشته ۷ مورد جدید مبتلا به کرونا در چهار بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه به ثبت رسید، گفت: در این مدت ۶ بیمار کرونایی با بهبودی نسبی مرخص شدند.

دکتر سید علی مظفر پور خوشرودی با بیان اینکه اکنون ۱۹ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های بابل بستری هستند، افزود: در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستانی نیز یک بیمار کرونایی بستری شدند.

او همچنین گفت: شبانه روز گذشته، مورد فوتی بر اثر ابتلا به کووید۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل به ثبت نرسید.

نظر شما