شناسهٔ خبر: 59916200 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

فرمانده کل سپاه: مجاهدت‌های صادقانه سردار صفارزاده برای همیشه ماندگار خواهد بود

سرلشکر سلامی در پیام خود به مناسبت درگذشت سردار علیرضا صفارزاده نوشت: بی‌شک مجاهدت‌های صادقانه و بی‌منت او پس از هشت سال دفاع مقدس برای همیشه ماندگار و چراغ راهنمای نسل‌های امروز و فردای میهن اسلامی خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی، درگذشت سردار علیرضا صفارزاده از پیشکسوتان تربیت بدنی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مدیران ورزش کشور را تسلیت گفت.

در بخشی از پیام فرمانده کل سپاه به این مناسبت آمده است: بی‌شک مجاهدت‌های صادقانه و بی‌منت او پس از جهاد و جانبازی در هشت سال دفاع مقدس و سپس همت و مشارکت انقلابی در تعالی‌بخشی به ورزش سپاه و بسیج و نیز ورزش کشور به ویژه طی دوره تصدی ریاست فدراسیون ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی که به گوهر صدق و راستی و نیت پاک آراسته بود، برای همیشه ماندگار و چراغ راهنمای نسل‌های امروز و فردای میهن اسلامی خواهد بود.

متن کامل پیام سرلشکر سلامی به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

انا لله و انا الیه راجعون 

عروج مظلومانه و آسمانی «سردار سرافراز سرتیپ دوم پاسدار علیرضا صفارزاده» از پیشکسوتان تربیت بدنی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مدیران خوش‌نام و تأثیرگذار ورزش کشور را به خانواده معظم و عموم همکاران و علاقمندان ایشان در جامعه ورزش کشور تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم. 

بی‌شک مجاهدت‌های صادقانه و بی‌منت او پس از جهاد و جانبازی در هشت سال دفاع مقدس و سپس همت و مشارکت انقلابی در تعالی‌بخشی به ورزش سپاه و بسیج ونیز ورزش کشور به ویژه طی دوره تصدی ریاست فدراسیون ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی که به گوهر صدق و  راستی و نیت پاک آراسته بود، برای همیشه ماندگار و چراغ راهنمای نسل‌های امروز و فردای میهن اسلامی خواهد بود.

یاد، نام و خاطرات الهام‌بخش او را گرامی داشته و از از خداوند متعال برای آن جانباز ایثارگر به عرش پیوسته علو درجات و رحمت واسعه الهی و همنشینی با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام و برای خانواده مکرم و عموم بازماندگان و مصیبت‌دیدگان صبر، شکیبایی و سکینه قلبی طلب می‌کنم.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

پایان پیام/

نظر شما