شناسهٔ خبر: 59914313 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

سخنگوی هیئت نظارت بر نمایندگان:

اظهارات علیرضابیگی کذب است/ تحویل خودروها بعد از امضای استیضاح بود/ مستندی ارائه نشد/ اسامی نمایندگان در لیست نبود/ ادعای مطرح شده و استیضاح بی‌ربط هستند

سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس گفت: اظهارات علیرضابیگی کذب تشخیص داده شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ موسی غضنفر آبادی با اشاره به تشکیل جلسه هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان برای رسیدگی به اظهارات احمد علیر ضا بیگی گفت: در این جلسه ایشان تصریح کرد که نگفته است تحویل ادعایی خودروها برای پس گرفتن امضای استیضاح بوده است.

غضنفر آبادی اضافه کرد: همچنین آقای علیر ضا بیگی مستندی برای اثبات ادعای خود به این هیئت ارائه نکرد و در مقابل مطالبه اعضای هیئت، تنها لیستی را ارائه کرد که اولاً فاقد اسامی ۷۵ نماینده بود، ثانیاً ارتباطی بین ادعای مطرح شده و استیضاح وجود نداشت و ثالثاً فاقد ارزش حقوقی بود.

سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان افزود: بر این اساس ادعای ایشان مبنی بر پس گرفتن امضای استیضاح وزیر صمت توسط ۷۵ نماینده در قبال گرفتن خودرو کذب تشخیص داده شد و موضوع اظهارات کذب ایشان در دستگاه‌های قضائی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

غضنفر آبادی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین تاکید می‌شود از این پس نیز این هیئت در صورتی که مستنداتی مبنی بر تخلف نماینده‌ای به هیئت برسد، حتماً مورد بررسی قرار خواهد داد و با متخلف احتمالی مطابق قانون برخورد خواهد کرد.

منبع: مهر

 

کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما