شناسهٔ خبر: 59914305 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

غضنفرآبادی:

ادعا درباره نمایندگانی که خودرو گرفتند کذب تشخیص داده شد

سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس گفت: ادعای علیرضا بیگی مبنی بر پس گرفتن امضای استیضاح وزیر صمت توسط ۷۵ نماینده در قبال گرفتن خودرو کذب تشخیص داده شد و موضوع اظهارات کذب وی در دستگاه‌های قضایی بررسی می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از خانه ملت، سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس با اشاره به به برگزاری جلسه فوق‌العاده این هیئت برای رسیدگی به اظهارات علیرضابیگی مبنی بر تحویل خودروی شاسی بلند به ۷۵ نماینده برای پس گرفتن استیضاح با حضور وی گفت: در این جلسه آقای علیرضابیگی تصریح کرد که نگفته است تحویل ادعایی خودرو‌ها برای پس گرفتن امضای استیضاح بوده است.

وی افزود: همچنین ایشان مستندی برای اثبات ادعای خود به این هیئت ارائه نکرد و در مقابل مطالبه اعضای هیئت، تنها لیستی را ارائه کرد که اولا فاقد اسامی ۷۵ نماینده بود، ثانیا ارتباطی بین ادعای مطرح شده و استیضاح وجود نداشت، ثالثا فاقد ارزش حقوقی بود.
 
سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس گفت: بر این اساس ادعای ایشان مبنی بر پس گرفتن امضای استیضاح وزیر صمت توسط ۷۵ نماینده در قبال گرفتن خودرو کذب تشخیص داده شد و موضوع اظهارات کذب ایشان در دستگاه‌های قضایی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
 
غضنفرآبادی تصریح کرد: همچنین تاکید می‌شود از این پس نیز  در صورتی که مستنداتی مبنی بر تخلف نماینده‌ای به هیئت برسد، حتما مورد بررسی قرار خواهد داد و با متخلف احتمالی مطابق قانون برخورد خواهد کرد.

نظر شما