شناسهٔ خبر: 59900882 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

جزئیات جدید پرداخت تسهیلات فرزندآوری سال ۱۴۰۲

تسهیلات فرزندآوری با اخذ یک ضامن معتبر و سفته و با کارمزد حداکثر ۴ درصد پرداخت می‌شود .

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز زنجان ؛ مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان گفت: متقاضیان می توانند برای نام نویسی در سامانه تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری به نشانی ve.cbi.ir  مراجعه کنند. پرداخت تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری سال ۱۴۰۲

نادری افزود : با هدف اجرای ماده ۱۰ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت این سامانه در بانک‌ها و موسسات اعتباری (غیر از بانک‌های قرض الحسنه) راه اندازی شده است و این تسهیلات از محل منابع پس انداز جاری قرض الحسنه شبکه بانکی پرداخت می شود.

وی گفت : تسهیلات فرزندآوری بدون الزام به سپرده گذاری است و با اخذ یک ضامن معتبر و سفته و با کارمزد حداکثر ۴ درصد پرداخت می‌شود .

وی با اشاره به شرایط پرداخت تسهیلات فرزندآوری افزود : بر اساس این قانون برای پدرانی که از تاریخ یکم فروردین ۱۴۰۰ به بعد و در داخل ایران صاحب فرزند شده اند به فرزند اول ۳۰ میلیون تومان ، فرزند دوم ۶۰ میلیون تومان ، فرزند سوم ۹۰ میلیون ، فرزند چهارم ۱۲۰ و فرزند پنجم ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌شود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان تاکید کرد : متقاضیان واجد شرایط برای متولدان اول فروردین ۱۴۰۰ به بعد و حداکثر تا دو سال پس از تولد فرزند می‌توانند نسبت به ثبت درخواست خود در سامانه مربوطه اقدام کنند.

نظر شما