شناسهٔ خبر: 59897281 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اختلافات درون گروهی رژیم صهیونیستی بسیار عمیق شده است

حسن مرهج، استاد دانشگاه و کارشناس فلسطینی مسائل غرب آسیا گفت :‌اختلافات درون گروهی رژیم صهیونیستی بسیار عمیق شده است .

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  حسن مرهج، استاد دانشگاه و کارشناس فلسطینی مسائل غرب آسیا در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری صدا و سیما گفت: اختلافات در جامعه رژیم صهیونیستی در بدترین وضع موجود قرار دارد. جامعه این رژیم به شدت دچار اختلاف شده و این اختلافات حتی به فرماندهان نظامی ارتش و دیگر سازمان‌های امنیتی نیز کشیده شده است.
وی افزود: چپگرا‌های اسرائیلی هر از چند گاهی تظاهرات می‌کنند و روز گذشته نیز شاهد تظاهرات راستگرا‌های افراطی بودیم. تظاهر کنندگان حتی فرماندهان نظامی و امنیتی را مزدور خطاب می‌کنند.

<div id="video-display-embed-code_9559884"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3831650/9559884?width=600&height=350"></script></div>


کارشناس فلسطینی مسائل غرب آسیا تصریح کرد: جامعه رژیم صهیونیستی دچار اختلاف و چند دستگی شده و وضع اقتصادی این رژیم نیز بسیار وخیم است. وی گفت: بسیاری از شرکت‌ها سرمایه‌های خود را به خارج از رژیم صهیونیستی منتقل کرده اند. اختلاف و شکاف عمیق کنونی جامعه رژیم صهیوینستی در حال حاضر نمی‌تواند حل و فصل شود هر گروه و طایفه‌ای به دنبال منافع خود است.
حسن مرهج افزود: وضع موجود به سوی بدتر شدن پیش می‌رود و انتظار می‌رود در آینده شاهد اعتصاب‌های گسترده‌ای باشیم که کابینه رژیم صهیونیستی را به چالش بکشد. همچنین درگیری‌ها و زد و خورد‌های داخلی بین راستگر‌ها و چپگرا‌های جامعه رژیم صهیونیستی نیز دور از انتظار نیست.

نظر شما