شناسهٔ خبر: 59893947 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در مرکزی:

دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی مانع تکرار حمله به روحانیون شوند/ ملت ایران قدر شناس روحانیت است

آیت‌الله قربانعلی دری نجف آبادی امام جمعه اراک: دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی مانع بروز تکرار چنین حوادث تلخی شوند و مقتدرانه مقابل جولان افراد نادان و جاهل بایستند. جامعه روحانیت همواره در کنار مردم بوده و با ساده زیستی و خدمت صادقانه همواره برای اعتلای نظام اسلامی و پیشرفت کشور گام برداشته؛ ملت ایران قدر شناس جامعه روحانیت است

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ آیت‌الله قربانعلی دری نجف آبادی ظهر جمعه در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه اراک که در مصلی این شهر برگزار شد، با اشاره به سالروز تخریب قبور ائمه بقیع (ع) گفت: جریان وهابیت و آل سعود با این اقدام یکی از تلخ‌ترین حوادث تاریخ اسلام را رقم زد و این اقدام لکه ننگی بر پیشانی جریان تکفیری است.

وی ادامه داد: علمای اسلام، اندیشمندان جهان اسلام، مجامع دینی و مذهبی همه توان خود را برای ایجاد وحدت و حفظ اتحاد بین امت‌های اسلامی به کار گیرند چراکه دشمنان به دنبال ایجاد اختلاف و تفرقه افکنی هستند و باید نسبت به توطئه‌های آنها هوشیار بود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به هفته معلم بیان کرد: نامگذاری سالروز شهادت متفکر و اندیشمند بزرگ استاد شهید مرتضی مطهری (ره) به‌نام روز بزرگداشت مقام معلم، فرصت ارزشمندی است تا ضمن تبیین منزلت و جایگاه رفیع علم و دانش، از زحمات معلمان فرهیخته کشور این تلاش‌گران فرهیخته، متعهد و اندیشمند عرصه اعتلای فرهنگ و اندیشه میهن عزیز تقدیر کرد و باید از این فرصت به خوبی بهره برداری کرد.

وی افزود: قطعاً اگر معلمان و خانواده هوشیار باشد و در راستای تربیت صحیح نوجوانان هوشیارانه عمل کنند دشمنان در فضای مجازی نمی‌توانند آنها را فریب دهند و تحت تأثیر قرار دهند.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ امام جمعه اراک با اشاره به گرامیداشت هفته کار و کارگری بیان کرد: کارگران سرمایه‌های ارزشمند کشور هستند و محیط‌های کارگری باید محیط تلاش، کار، جهاد و رقابت باشد.

وی تاکید کرد: کارگران ستون فقرات اقتصاد و اقتدار ملی جامعه هستند و نقش مهمی در تحقق شعار سال و پیشرفت کشور دارند.

دری نجف آبادی تاکید کرد: بی نیاز کردن کشور از بیگانگان و خودکفایی در همه بخش‌ها اولویت جامعه کارگری و صنعتی باشد و افزایش بهره وری و تحقق رشد اقتصادی باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

وی با اشاره به شهادت آیت الله شهید سلیمانی گفت: آیت الله سلیمانی خدمتگزار صادق، امین، مردمی، پشتوانه محکم مردم و اسلام و انقلاب بود که در عرصه‌های مختلف با خدمت صادقانه منشأ خیرات و برکات فراوانی بود و کارنامه ایشان در خدمت صادقانه درخشان است.

امام جمعه اراک با اظهار تأسف از نحوه به شهادت رساندن آیت الله سلیمانی بیان کرد: دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی مانع بروز تکرار چنین حوادث تلخی شوند و مقتدرانه مقابل جولان افراد نادان و جاهل بایستند.

وی با بیان اینکه جامعه روحانیت همواره در کنار مردم بوده و با ساده زیستی و خدمت صادقانه همواره برای اعتلای نظام اسلامی و پیشرفت کشور گام برداشته گفت: ملت ایران قدر شناس جامعه روحانیت است و حضور باشکوه مردم در مراسم آیت الله شهید سلیمانی نشان از وفاداری مردم به روحانیت دارد.

 

کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما