شناسهٔ خبر: 59875557 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برنامه جهاد اسلامی و حزب الله لبنان برای پاسخگویی به عملیات ترور تل آویو

جنبش جهاد اسلامي فلسطين و حزب الله لبنان بر توافق مشترک براي پاسخگويي به عمليات ترور رژيم اشغالگر صهيونيستي تاکيد کردند .

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  ولید القططی عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد در صورتی که رژیم اشغالگر دست به عملیات ترور هر یک رهبران مقاومت بزند، میان جهاد اسلامی و حزب الله لبنان درباره جزئیات پاسخ گویی به این رژیم توافق وجود دارد و سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان در سخنانش اظهار داشته است که مقاومت گزینه‌هایی برای پاسخ به عملیات ترور اسرائیل دارد و مقاومت در رویارویی با رژیم اشغالگر متحد و یکپارچه عمل می‌کند.
ولید القططی شامگاه چهارشنبه در مصاحبه با شبکه فلسطین گفت: در میان جبهه داخلی رژیم صهیونیستی شکاف و گسست عمیقی از ترس و نگرانی در مورد فعالیت‌های مقاومت و خسارت‌های ناشی از آن وجود دارد و از ارتش رژیم اشغالگر می‌خواهد عملیات ترور رهبران مقاومت را اجرا کند.
وی خاطر نشان کرد صهیونیست‌ها به ریختن خون (مقاومت و مبارزان فلسطینی) تشنه و خواهان گرفتن انتقام از مقاومت هستند.
این عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی گفت: ما از تهدید‌های رژیم اشغالگر هراسی نداریم و این تهدید‌ها باعث نمی‌شود سیاست مقاومت ما در برابر اشغالگران تغییر کند و در عین حال جهاد اسلامی تهدید‌های رژیم اشغالگر را جدی می‌گیرد.
وی افزود: بعید نیست رژیم اشغالگر تهدید هایش در مورد ترور رهبران مقاومت را عملی و مقاومت در مقابل باید با آن مقابله کند و ما برای جلوگیری از اقدامات اسرائیل و بازدارندگی آن آماده ایم.
ولید القططی درادامه گفت: حتی اگر رژیم اشغالگر به عملیات ترور رهبران مقاومت ادامه دهد، مقاومت نه تنها از فعالیت هایش دست نمی‌کشد بلکه با شدت و قدرت بیشتری به ایستادگی خود در برابر اشغالگران ادامه خواهد داد.
وی خاطر نشان کرد رژیم اشغالگر از جمله بنیامین نتانیاهو نخست وزیر آن، واقعیت‌ها را درک نمی‌کنند و این که شرایط امروز مقاومت در مقایسه با قبل متفاوت است.
ولید القططی تصریح کرد که رژیم اشغالگر بعد از سال ۱۹۶۷، هیچ پیروزی و دستاور روشن و قاطعی به دست نیاورده و طی سال‌های گذشته در لبنان و غزه متحمل شکست شده است.

نظر شما