شناسهٔ خبر: 59873498 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

وداع با پیکر آیت الله سلیمانی، امشب در بابلسر

مراسم وداع با پیکر آیت الله سلیمانی، امشب در مصلای بابلسر برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

وداع با پیکر آیت الله سلیمانی، امشب در بابلسربه گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، امام جمعه بابلسر گفت:مراسم وداع با پیکر عالم ربانی و روحانی بزرگوار آیت الله عباسعلی سلیمانی امشب پنجشنبه از ساعت ۲۰ تا ۲۲ در مصلای المهدی بابلسر با حضور آحاد مردم ولایتمدار مازندران و این شهرستان برگزار خواهد شد.


حجت الاسلام قلی پور افزود: مراسم تشییع پیکر این عالم مجاهد از ساعت ۱۰ صبح فردا جمعه ۸ اردیبهشت از مقابل سپاه بابلسر و دانشگاه مازندران تا مصلای این شهر برگزار می‌شود.

نماز میت بر پیکر این عالم بزرگوار و شخصیت برجسته دینی مازندران فردا در مصلای بابلسر قرائت می‌شود و پس از نماز جمعه مراسم تشییع پیکر ایشان از مصلا تا امامزاده ابراهیم بابلسر انجام می‌شود و پس از آن، پیکر آیت الله سلیمانی به قائم شهر و شیرگاه برای تشییع منتقل می‌شود.


امام جمعه بابلسر تصریح کرد: پیکر آیت الله سلیمانی برای تشییع و خاکسپاری در جوار حرم مطهر حضرت معصومه (س) به قم منتقل خواهد شد.


حجت الاسلام قلی پور با اشاره شخصیت والای آیت الله سلیمانی در وحدت گروه‌ها و مذاهب مختلف و نقش برجسته ایشان در پیشبرد اهداف فرهنگی، احتماعی و عمرانی نظام در استان‌های مختلف، از آحاد مردم شریف استان خواست با حضور باشکوه در مراسم وداع و تشییع این عالم ربانی از خدمات شایسته این روحانی والامقام تجلیل کنند.

نظر شما