شناسهٔ خبر: 59828197 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تقویت رسانه‌ها به‌ویژه رسانه ملی ضرورت جامعه امروز است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: با توجه به تهاجم رسانه‌ای دشمن، توجه به رسانه‌ها به‌ویژه صداوسیما ضرورت زمان حاضر است.

صاحب‌خبر -
تقویت رسانه‌ها به‌ویژه رسانه ملی ضرورت جامعه امروز استبه گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، آیت‌الله صفایی بوشهری در دیدار مدیرکل، معاونان و مدیران صداوسیمای استان، افزود: توسعه رسانه، ضرورت بنیادین در عرصه مدیریت نظام است و باید با حمایت از رسانه ملی در جنبه‌های مختلف زمینه تولید آثار فاخر را فراهم آورد.
 
وی ادامه داد: باید در برابر تهاجم رسانه‌ای دشمن مقاومت رسانه‌ای ایجاد کرد و اگر این اتفاق نیفتد دچار بحران جدی در حوزه مدیریت خواهیم شد.
 
امام جمعه بوشهر با تاکید بر حمایتش از صداوسیمای استان، عنوان کرد: صداوسیمای استان‌های مرزی مانند بوشهر، یکی از عوامل اقتدار نظام هستند و باید شبکه‌های استانی به صورت جامع تقویت شوند.
 
آیت‌الله صفایی بوشهری، استان بوشهر را گنج ظرفیت‌ها و موضوعاتی عنوان کرد که می‌توان هنرمندانه به آن‌ها پرداخت و در رسانه‌ها انعکاس داد.
 
وی، رویداد‌های تاریخی از جمله مبارزه ضد استعماری زنان منطقه لَردِه دشتستان، آداب و رسوم و موسیقی آیینی را از جمله این موضوعات برشمرد و تاکید کرد باید بانک اطلاعات کاملی از موضوعات مختلف تهیه شود تا هم آداب و رسوم حفظ شوند و هم هر کسی که بخواهد بتواند اطلاعات دقیقی درباره آن‌ها به دست بیاورد.
 
مدیرکل صداوسیمای استان بوشهر نیز با تشکر از حمایت‌های نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، گزارشی از فعالیت‌های این نهاد در سال ۱۴۰۱ ارائه کرد و پوشش خبری رویداد‌های مختلف استان از جمله سفر رئیس جمهور، تهیه گزارش خبری از توانمندی‌های مختلف استان و انعکاس آن از شبکه‌های سراسری، پیگیری برخی مشکلات مردم به‌ویژه در حوزه آب، تولید مستند‌های رادیویی و تلویزیونی درباره شهدا و شخصیت‌های اثرگذار استان، پخش زنده ویژه‌برنامه دهه فجر از ۱۰ شهرستان استان از شبکه ۳ و ورزش سیما، تولید و پخش مستند ۱۳ قسمتی سفرقند از شبکه قرآن و امید، تولید مستند رادیویی جهانبخش ویژه زنده‌یاد جهانبخش کردی‌زاده نو‌حه‌خوان مطرح بوشهری، تولید ۲ سرود با همکاری گروه سرود روستای دهقاید، تولید فیلم کوتاه نماز، تولید بخش ویژه محرم انقلابی و ۱۵ مورد گزارش درباره اغتشاش‌ها در فضای مجازی را از جمله آن‌ها برشمرد.
 
مهدی حیدری ابراز امیدواری کرد که با تامین اعتبارات لازم که قول آن داده شده، تغییراتی در شکل و محتوای برنامه‌ها ایجاد شود از جمله تغییر و توسعه استودیو‌ها به‌ویژه استودیوی خبر، آغاز فرایند اچ دی سازی پخش سیما به منظور بهبود کیفیت دریافت تصاویر و توسعه واحد سیار.

نظر شما