شناسهٔ خبر: 59825272 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی بین پاکبانان شهرداری آمل

۳۰۰ بسته معیشتی با مشارکت دو تن از خیران نیک اندیش بین پاکبانان شهرداری آمل توزیع شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری آمل گفت: به مناسبت عید سعید فطر و با مشارکت دو تن از خیران نیک اندیش آملی، تعداد ۳۰۰ بسته معیشتی بین پاکبانان این شهرداری توزیع شد.

مهدی قاسمی در حاشیه توزیع بسته‌های معیشتی میان پاکبان‌های این سازمان افزود: بسته‌های توزیع شده بین این پاکبانان شامل لوبیا، عدس، روغن و ماکارونی، رب گوجه و دیگر اقلام مورد نیاز خانواده‌ها به ارزش حدود ۴۰۰ هزار تومان بود.

وی اضافه کرد: این نخستین بار است که بعد از بیماری کرونا و در راستای حمایت از اقشار کم برخوردار و کم توان مالی جامعه، پاکبان‌های سازمان مدیریت پسماند شهرداری نیز از بسته‌های معیشتی که توسط خیران تهیه وتامین شده، برخوردار شدند.

سرپرست سازمان مدیریت پسماندشهرداری آمل تصریح کرد: این سازمان بر خود وظیفه می‌داند به منظور قدردانی از پاکبانانی که برای سلامتی و بهداشت مردم بدون هیچ چشم داشتی زحمت می‌کشند قدم بردارد و در راستای حمایت و بهبود وضعیت حقوقی آن‌ها در فصل‌های آینده نیز این کمک‌ها را انجام خواهد داد.

قاسمی ابراز امیدواری کرد: این امر خیرخواهانه با مشارکت و همراهی شهروندان و خیرین عزیز در سطح گسترده تری در فصل‌های آینده نیز ادامه یابد.

نظر شما