شناسهٔ خبر: 59802865 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تیم شمس آذر قزوین به رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور راه یافت

قزوین - ایرنا - تیم فوتبال شمس آذر قزوین با برتری سه بر یک مقابل مهمانش تیم چادرملو اردکان ضمن حفظ تثبیت قهرمانی خود در رقابت های لیگ دسته یک کشور (جام آزادگان) به رقابت های لیگ برتر کشور نیز راه یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، از سر رقابت های هفته سی ام مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور (جام آزادگان)، شامگاه شنبه تیم شمس آذر قزوین مقابل تیم چادرملو اردکان در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری سردار آزادگان این شهر قرار گرفت.

نیمه نخست این دیدار با گل های رحمان جعفری در دقیقه ۱۲ و پوریا سرآبادانی برای شمس آذر و تنها گل تیم میهمان توسط پوریا بالی لاشک به پایان رسید.

تیم شمس آذر قزوین در نیمه دوم این دیدار نیز توانست با گل رحمان جعفری در دقیقه ۶۰ این دیدار را به نتیجه سه بر یک به نفع خود به پایان برساند.

بمچنین پوریا بالی لاشک بازیکن تیم چادرملو اردکان نیز در این دیدار و در دقیقه ۲۶ برای این تیم به ثمر رساند.

شاگردان سعید دقیقی با کسب این برتری خانگی به هجدهمین پیروزی این فصل خود دست یافتند و با ۶۱ امتیاز و با ۱۱ امتیاز اختلاف نسبت به تیم فوتبال استقلال خوزستان مقتدرانه در صدر جدول رقابت های لیگ دسته یک کشور قرار گرفت.

دیدار رفت این ۲ تیم نیز با نتیجه ۲ بر صفر به سود شمس آذری ها به پایان رسیده بود.

رقابت های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور (جام آزادگان) با حضور ۱۷ تیم پیگیری می شود و تیم شمس آذر در هفته سی و یکم این مسابقات میهمان چوکا تالش خواهد بود.

تیم های اول و دوم این مسابقات به رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور در فصل آینده راه پیدا می کنند.

نظر شما