شناسهٔ خبر: 59802151 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

اقامت بیش از یک میلیون نفر شب تعطیلات عید فطر در مازندران

صاحب‌خبر -

شفقنا_مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و و گردشگری مازندران گفت: در دو روز گذشته حضور بیش از یک میلیون نفر شب اقامت را در مراکز مازندران شاهد هستیم.

به گزارش شفقنا از ساری، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران، اظهار داشت: مسافران از 30 تا 31 فروردین معادل یک میلیون و 119 هزار و 101 اقامت شب در مازندران، اقامت کردند.

وی با بیان اینکه در دو روز گذشته 17 فقره تشویق، 23 فقره تذکر و 6 مورد اخطار کتبی به مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی و مراکز پذیرایی ارائه شد، تصریح کرد: شاهد افزایش حضور مسافران در مازندران هستیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران افزود: جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی، توریستی، صنایع دستی و موزه پربازدیدهای گردشگران بوده از 30 تا 31 فروردین ماه 222 هزار و 653 نفر از این مراکز بازدید کردند.

به گفته برزگر مسافران و گردشگران در هتل‌ها، اقامتگاه‌های سنتی، مهمانپذیر، هتل آپارتمان، اقامتگاه بومگردی، هتل بیمارستان‌ها، هتل بوتیک سنتی، متل‌ها، خانه مسافر، اقامتگاه‌های موقت، تاسیسات اقامتی وابسته به وزارت آموزش و پرورش و سایر مراکز اقامتی اسکان یافتند.

وی گفت: بازدیدهای نظارتی از مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی، رستوران‌ها و مراکز پذیرایی و بین راهی نیز انجام شد و تاکنون 65 مورد بازرسی از این مراکز انجام شد.

نظر شما