شناسهٔ خبر: 59765154 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه:

عملکرد جزیره‌ای متولیان فرهنگی در زمینه عفاف و حجاب به نتیجه نخواهد رسید/ با برخورد سلبی موافق نیستم

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: عملکرد جزیره‌ای متولیان فرهنگی در زمینه عفاف و حجاب به نتیجه نخواهد رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، حجت الاسلام یوسف احمدی  در نشست خبری امروز به  مهم ترین برنامه‌های سازمان تبلیغات‌اسلامی در سال‌جاری را اجرای مهرواره محله همدل۲ عنوان کرد و گفت: در مهرواره محله همدل یک جز پنج استان برتر بودیم که ۲۷۶۰ مسئله شناسایی و حل شد که به زودی در اختیار کنشگران اجتماعی قرار می‌گیرد.

این مسئول اشاره‌ای هم به موضوع عفاف و حجاب داشت و گفت: با عملکرد سلبی موافق نیستم، باید برخوردهای اجتماعی و فرهنگی که از آن غافل بوده‌ایم را تقویت کنیم و این کار جز با همکاری و کار گروهی همه مجموعه‌های فرهنگی استان میسر نخواهد شد که در این زمینه کارگروه عفاف و حجاب راه‌اندازی و حدود ۳۰ پیشنهاد ارائه شده است که در صورت برگزاری اولین جلسه در سال جدید پیگیری خواهد شد.

حجت‌الاسلام احمدی افزود: متولیان فرهنگی استان با انجام کارهای جزیره‌ای به نتیجه نخواهد رسید و اگر بخواهیم وضعیت فرهنگی استان را ساماندهی کنیم باید اطلس فرهنگی را بر اساس رصد فرهنگی و اجتماعی زیست‌بوم در نظر بگیریم که در غیر اینصورت فعالیت‌های فرهنگی نتیجه‌ای معکوس خواهد داشت.

وی در ادامه اشاره‌ای هم به نقاط آسیب‌پذیر شهر کرمانشاه داشت و گفت: در حال حاضر ۳۰ نقطه آسیب‌پذیر، یازده نقطه اسکان غیر‌رسمی و حدود ۴۰۰ هزار حاشیه‌نشین در کرمانشاه شناسایی شده‌اند و تنها مرکز استانی هستیم که از هر چهار جهت جغرافیایی حاشیه‌نشین‌ها در آن سکونت دارند.

 

نظر شما