شناسهٔ خبر: 59761039 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

لزوم افزایش هماهنگی‌های ملی برای برگزاری رویداد اردبیل ۲۰۲۳

استاندار اردبیل بر لزوم هماهنگی بیش‌تر در سطح ملی برای برگزاری برنامه‌های رویداد اردبیل ۲۰۲۳ -پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو- تأکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحامد عاملی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به نشست خود با وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اظهار کرد: استان اردبیل برای برگزاری مناسب رویداد اردبیل ۲۰۲۳ -پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو- آماده بوده و در این راستا هماهنگی بیشتری بین استان، ستاد و وزارت خارجه لازم است.

وی افزود: تشکیل ستاد ملی این رویداد یکی دیگر از اقدامات مورد انتظار است که امیدواریم با هماهنگی و پیگیری وزیر میراث‌فرهنگی اتفاق بیفتد تا هماهنگی‌ها در سطح ملی نیز توسط این ستاد انجام شود.

استاندار اردبیل بیان کرد: انتظار می‌رود که با تأمین اعتبار ویژه برای رویداد اردبیل ۲۰۲۳ مقدمات اجرای بهتر برنامه‌های پیش رو و معرفی بیش‌تر ظرفیت‌های گردشگری استان اردبیل در سطح کشورهای عضو اکو فراهم شود.

عاملی گفت: مراسم افتتاحیه رویداد اردبیل ۲۰۲۳ از ۶ تا ۸ اردیبهشت با حضور سفرای کشورهای عضو اکو برگزار می‌شود و به‌صورت همزمان جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر نیز در شهر جعفرآباد مغان در نظر گرفته شده است.

پایان پیام/۳۷۲۷/

نظر شما