شناسهٔ خبر: 59753546 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی خبر داد:

تدارک بیش از۸۰۰ پایگاه برای جمع آوری زکات فطریه در استان مرکزی

مومنی از تدارک بیش از ۸۰۰ پایگاه کمیته امداد امام خمینی(ره) برای جمع آوری زکات فطریه در استان مرکزی خبر داد.

صاحب‌خبر -

مجید مومنی، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مومنین و روزه داران، به جمع آوری زکات فطریه توسط پایگاه های کمیته امداد امام خمینی(ره) اشاره کرد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان مرکزی، گفت: امسال ۸۲۵ پایگاه در استان مرکزی برای جمع‌آوری فطریه روزه تدارک دیده شده است.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی با اشاره به اینکه در این ۸۲۵ پایگاه، سه‌هزار و ۳۰۰ صندوق برای جمع‌آوری کفاره و زکات فطره روزه‌داران تدارک شده است، افزود: این صندوق های در میعادگاه های نماز جمعه سراسر استان، حسینیه ها، مساجد و مدارس هستند.

 

وی همچنین با بیان اینکه مردم مومن و روزه‌دار استان می‌توانند زکات فطره و کفاره خود را به صندوق‌های پیش‌بینی شده تحویل دهند، ادامه داد: علاوه بر اماکن ذکر شده در میادین اصلی شهر و میادین منتهی به محل برپایی نماز روز عید فطر نیز پایگاهای جمع‌آوری مستقر و آماده دریافت زکات فطریه، کفاره و نذورات مردم مومن و نوعدوست استان مرکزی هستند.

 

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه مبالغ جمع آوری شده در اسرع وقت به دست نیازمندان می رسد، بیان کرد: سال گذشته مردم متدین این استان ۲۳۳ میلیارد ریال زکات فطره، کفاره عمد و کفاره غیرعمد پرداخت کردند.

پایان پیام/177

نظر شما