شناسهٔ خبر: 59746559 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

برگزاری پاویون مشاوره و منتورشیپ کسب‌وکارهای نوپا در «اینوتک...

اقتصاد ایران: همزمان با برگزاری نمایشگاه اینوتکس 2023 از 19 تا 22 اردیبهشت‌ماه در پارک فناوری پردیس، پاویون منتورها و مشاوران در حوزه‌های تخصصی کارآفرینی برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس و نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، بیش از 40 مشاور و منتور متخصص از سراسر کشور در نمایشگاه اینوتکس 2023 حضور می‌یابند و به رفع مسائل کسب‌وکار و توسعه ایده‌های استارتاپی کمک می‌کنند.

همزمان با برگزاری نمایشگاه اینوتکس 2023 در پارک فناوری پردیس، پاویون منتورها و مشاوران از 19 تا 22 اردیبهشت با هدف رفع مسائل کسب‌‌وکار و توسعه ایده‌های استارت‌آپی برگزار می‌شود.

در این رویداد از حضور اساتید برجسته دانشگاه‌های برتر کشور در زمینه کارآفرینی نیز استفاده شود. در این دوره از برگزاری پاویون منتورها و مشاوران در نمایشگاه اینوتکس، در 18 حوزه تخصصی «مدل و توسعه کسب‌وکار»، «فنی و برنامه نویسی»، «اینترنت اشیاء»، «سلامت»، «منابع انسانی»، «ارزش‌گذاری و سرمایه‌گذاری»، «فین‌تک و اینشورتک»، «فناوری‌های همگرا»، «روابط عمومی»، «بازاریابی»، «فناوری بلاکچین»، «تیم‌سازی»، «رهبری»، «استراتژی»، «مدیریت محصول»، «رابط کاربری»، «تجربه کاربری»، «هوش مصنوعی»، «حقوقی»، «مجوزها»، «صادرات»، «طراحی صنعتی» و «برندینگ» به مخاطبان مشاوره ارائه خواهد شد.

امسال قرار است در کنار جلسات حضوری، جلسات آنلاین نیز برگزار شود، زیرا امکان حضور در نمایشگاه برای برخی از متقاضیان و منتورها وجود ندارد. بنابراین با برگزاری جلسات آنلاین به تعداد بیشتری از مخاطبان و منتورها خدمات رسانی خواهد شد.

در پاویون منتورشیپ نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳، هر متقاضی از وقت مشاوره ۲۰ دقیقه‌ای استفاده می‌کند و امکان برنامه‌ریزی برای صحبت‌ها و همکاری‌های بیشتر در خارج از زمان برگزاری نمایشگاه نیز وجود دارد. امسال برنامه‌ریزی حضور منتورها بر اساس مهارت‌ها و حوزه‌های تخصصی آن‌ها صورت گرفته و جلسات مشاوره، برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.

متقاضیان برای شرکت و حضور و استفاده از پاویون منتورها و مشاوران می‌توانند از طریق آدرس inotex.com/mentorship درخواست خود را جهت حضور در این قسمت از نمایشگاه ثبت کنند.

دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری اینوتکس 2023 از 19 تا 22 اردیبهشت ماه در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.

پایان پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما