شناسهٔ خبر: 59735867 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نظامیان صهیونیست ساختمانی را در محله الشیخ جراح قدس محاصره کردند

نظامیان رژیم صهیونیستی در پی زخمی شدن دو صهیونیست در تیراندازی در محله الشیخ جراح شهر اشغالی قدس، ساختمانی مسکونی را در این محله محاصره کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما به نقل از الجزیره، نظامیان اشغالگر که خانه‌ای را در محله الشیخ جراح قدس اشغالی محاصره کرده بودند، سلاحی را که عامل اجرای عملیات تیراندازی از آن استفاده کرده بود، کشف کردند.

<div id="video-display-embed-code_9516290"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3821059/9516290?width=600&height=300"></script></div>


نجوان سلمی خبرنگار الجزیره در قدس در مصاحبه با این شبکه، گفت: حدود یک ساعت پیش در این منطقه از محله الشیخ جراح در شهر اشغالی قدس، عملیات تیراندازی رخ داد که بر اساس اعلام منابع پزشکی اسرائیلی، در آن دو یهودی زخمی شدند که سطح جراحت‌های آن‌ها متوسط توصیف شد. این دو نفر در حالی که سرنشین یک خودرو بودند، هدف تیراندازی قرار گرفتند و به رانندگی ادامه دادند تا به محل ایست بازرسی نظامیان اشغالگر رسیدند و اعلام کردند که هدف گلوله قرار گرفته‌اند.

نظامیان اشغالگر به طور کامل این منطقه را به محاصره درآوردند. شمار زیادی از نظامیان اشغالگر به عملیات جستجو ادامه می‌دهند و نیرو‌های ویژه اسرائیلی هم در این منطقه مستقر شدند.

یک بالگرد نظامیان اشغالگر هم در عملیات جستجو برای یافتن عامل تیراندازی، مشارکت دارد. نظامیان اشغالگر، جستجوی خانه به خانه را در محله الشیخ جراح برای یافتن عامل عملیات آغاز کردند.

نظامیان اشغالگر، تدابیر امنیتی در ورودی‌های محله‌های فلسطینی نشین در قدس اشغالی را تشدید کردند. این عملیات در حالی اجرا شد که نظامیان اشغالگر در شهر قدس و کرانه باختری در حال آماده باش کامل هستند.
خبرنگار الجزیره افزود: اسرائیلی‌ها امروز به مناسبت هولوکاست، مراسم برگزار می‌کنند. آنچه  روز استقلال اسرائیل خوانده می‌شود، هفته آینده است و نظامیان اشغالگر از آغاز عید پسح تا روز استقلال، در حال آماده باش کامل قرار دارند. سازمان‌های امنیتی اسرائیل می‌گویند، پیش بینی این قبیل عملیات پیچیده است، زیرا مجری عملیات به تنهایی اقدام می‌کند و عضو هیچ گروه فلسطینی نیست. رئیس پلیس قدس به اینجا آمد و از روند عملیات جستجو آگاهی پیدا کرد. هنوز مشخص نیست، عامل این عملیات به کدام طرف فرار کرده است. محله الشیخ جراح، همواره شاهد تلاش شهرک نشینان برای تصرف خانه‌های فلسطینیان بوده است.

نظر شما