شناسهٔ خبر: 59727854 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ده‌ها هزار موشک مقاومت، اسرائیل را احاطه کرده است

زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد ملت فلسطین در وضعیت رویارویی فراگیر با اشغالگران اسرائیلی قرار دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در گفتگوی خبری با رسانه‌های عراقی تاکید کرد ملت فلسطین در وضعیت رویارویی فراگیر با اشغالگران اسرائیلی قرار دارد و اشغالگران احساس می‌کنند که موازنه قدرت به طرف بازدارندگی که مقاومت تحمیل کرده است سنگینی می‌کند.

<div id="video-display-embed-code_9514317"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3820532/9514317?width=600&height=350"></script></div>


النخاله گفت: «درحال حاضر و در ماه‌های اخیر یا یک سال گذشته یا حتی پیش از آن، مقاومت فلسطینی و عملیات مقاومت شدت گرفته است و گردان‌های نظامی مقاومت در کرانه باختری شکل گرفته است. این گروه‌های مقاومت تهدید جدی را علیه امنیت اسرائیل و شهرک‌های صهیونیستی به وجود آورده اند. درحال حاضر اگر درباره غزه و لبنان و امکانات مقاومت صحبت کنیم می‌توانم بگویم ده‌ها هزار موشک اسرائیل را احاطه کرده است، چه در غزه یا در لبنان و این ده‌ها هزار موشک، تهدیدی راهبردی برای اسرائیل به شمار می‌آید.»

نظر شما