شناسهٔ خبر: 59725036 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

درآستانه عید سعید فطر

سپاه آمل ۲۸۰۰ بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع کرد

مهدی غلامی

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آمل از توزیع ۲ هزار و۸۰۰ بسته معیشتی که به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه این شهرستان به مناسبت ماه مبارک رمضان وعیدسعیدفطر برای نیازمندان این شهرستان تهیه وتامین شده بود، خبر داد.

صاحب‌خبر -

عابدین داغمه‌چی درحاشیه توزیع این بسته‌ها که درمحل سالن ورزشی ۹ دی سپاه آمل انجام شد، به خبرنگار ایسنا گفت: اقدام در راستای نهضت کمک مومنانه طرح سپهبدشهید حاج قاسم سلیمانی توسط بسیج سازندگی سپاه ناحیه شهرستان تهیه ومیان نیازمندان واجدشرایط وشناسایی شده این شهرستان توزیع خواهد شد.

وی، ارزش هربسته معیشتی تهیه شده دراین مرحله را که شامل بیش از ۱۵ قلم کالای اساسی شامل برنج، روغن، رب گوجه، ماکارونی، نمک، قند، چای و مرغ را حدود یک میلیون تومان ودرمجموع حدود دو میلیارد و۸۰۰ میلیون تومان اعلام کرد.

فرمانده سپاه ناحیه آمل با اشاره به اینکه به همت خیران و بسیج سازندگی سپاه ناحیه آمل سال گذشته نیز حدود ۱۰ هزار بسته معیشتی تهیه ودرسطح این شهرستان میان نیازمندان توزیع شده بود، اضافه کرد: امسال نیز و به تناسب هر فصل حدود ۲ تا ۳ هزار بسته معیشتی با همراهی خیران و بسیج سازندگی سپاه ناحیه شهرستان آمل و حوزه‌ها و پایگاه های مقاومت شهرستان به خانواده‌های نیازمند و افرادی که به واسطه مشکلات مالی به سختی امرار معاش می‌کنند، توزیع خواهد شد.

سرهنگ داغمه‌چی همچنین از برنامه بسیج سازندگی سپاه ناحیه آمل امسال برای ساخت ۱۵ گلزار شهدا درسطح این شهرستان خبر داد و گفت: علاوه بر این اقدام، ساخت ۲۰ خانه برای محرومان شهرستان نیز امسال توسط قرارگاه بسیج سازندگی سپاه ناحیه آمل ساخته خواهد شد.

سپاه آمل ۲۸۰۰ بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع کرد

وی یادآورشد: خانه‌هایی که ساخته می‌شود، با معرفی افراد نیازمند از سوی کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی به سپاه شهرستان است.

انتهای پیام

نظر شما