شناسهٔ خبر: 5972236 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پورکیانی : جوایز قهرمانان براساس منابع موجود تعریف می شود

تهران – ایرنا – سرپرست فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی گفت: در حال پیگیری و تامین منابع مالی هستیم تا بتوانیم از تلاش های دانشجویان ورزشکار تقدیر مناسبی داشته باشیم .

صاحب‌خبر -

محمد پورکیانی درگفت و گو با خبرنگار ایرناگفت: باید پنج بخش آموزش عالی شامل دانشگاه آزاد ، پیام نور ، علمی کاربردی ، وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی (علوم پزشکی ) و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در تامین هزینه جوایز قهرمانان همکاری کنند.

وی ادامه داد:وزارت ورزش و جوانان در خصوص جوایز قهرمان آئین نامه دارد اما با وجود این آئین نامه میزان جوایز مشخص نشده است.

سرپرست کاروان ورزشی دانشجویان اعزامی به بیست و هشتمین یونیورسیاد ورزشی گفت:بنابراین با توجه به اینکه هنوز منابع این جوایز تامین نشده تعیین میزان جوایز قهرمانان ورزشی دانشجویان میسر نیست اماامیدواریم بخش های مختلف آموزش عالی در این مساله حمایت و همکاری لازم را داشته باشند.

پورکیانی همچنین به حضور بخش خصوص در تامین هزینه های ورزش دانشجویان و حمایت از قهرمانان این بخش گفت: ورزش دانشجویی در سایر کشورهای جهان بویژه کشورهای پیشرفته به شدت مورد توجه بخش خصوصی قرار دارد و بر همین اساس ما در تلاشیم تا برای دوره های آینده بخش خصوصی را در این زمینه فعال کنیم .

وی جذب حامیان مالی برای ورزش دانشجویان را عاملی موثر درتوسعه ورزش دانشجویی عنوان کرد.

بیست و هشتمین دوره یونیورسیاد از 12 تا 23 تیرماه در شهر گوانگجو کره جنوبی برگزار می شود و کاروان ورزشی دانشجویان ایران نیز با بیش از 80 ورزشکار در این رقابت ها حضور خواهد یافت.

ورزشی (4)**1828**1590

نظر شما