شناسهٔ خبر: 59721946 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ثبت بیش از یک میلیون و ۳۰۰ نفر شب اقامت در رامسر

رئیس اداره میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی رامسر از ثبت بیش از یک میلیون و ۳۰۰ نفر شب اقامت در رامسر در تعطیلات نوروزی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، نادر سحرخیز گفت: حضور بیش از ۲میلیون گردشگر در شهرستان و اقامت بیش از یک میلیون و ۳۰۰هزار نفر شب در ایام تعطیلات نوروزی سال ۱۴۰۲ به خوبی این موضوع را ثابت می‌کند که برنامه ریزی در این صنعت چقدر می‌تواند برای این شهر زیبا سود آوری داشته باشد.

او وجود بیش از ۱۱۵ هزار تخت را زیرساختی مهم برای شهر رامسر برشمرد و افزود: موزه‌ها، مناطق نمونه، پارک‌های جنگلی، تله‌کابین و سواحل شهرستان رامسر همگی در ماندگاری گردشگران موثرند که باید قدردان این خدمت گذاران باشیم.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی رامسر برنامه ریزی برای توسعه بوم‌گردی را در سال ۱۴۰۲ از مهم‌ترین برنامه‌های اداره میراث‌فرهنگی دانست و بیان کرد: بر این باور هستیم توسعه گردشگری روستایی کمک شایانی به سهم بری از اقتصاد گردشگری برای روستائیان در شهرستان رامسر خواهد داشت بنا بر این از دهیاران و شورا‌های اسلامی تقاضا داریم در شناسایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه خودشان ما را یاری کنند.

سحرخیز سواحل این شهرستان را یکی دیگر از ظرفیت‌های مهم یاد کرد و گفت: با مدیریت و ساماندهی، سواحل رامسر را می‌توان به اوج رساند و از این نعمت خدادادی به نفع شهرستان استفاده کرد.

نظر شما