شناسهٔ خبر: 59713984 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

باران بهاری جاده‌های مازندران را لغزنده کرد

سطح برخی از جاده‌های کوهستانی مازندران به علت بارندگی لغزنده است و رانندگان وسایل نقلیه هنگام تردد از این محور‌ها جوانب احتیاط را رعایت کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد:هم اکنون آمد وشد خودرو‌ها در جاده‌های هراز، چالوس، سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری استان عادی و روان است.


سطح جاده‌های این استان در مناطق ساحلی، جلگه‌ای و همچنین محور‌های کوهستانی به علت بارندگی‌های پراکنده لغزنده است.


پلیس راه مازندران از رانندگان وسایل نقلیه خواست با توجه به بارندگی و لغزندگی سطح جاده ها، ضمن رعایت قوانین و مقرات راهنمایی و رانندگی، از سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند.


مسافران و رانندگان می‌توانند برای آگاهی از آخرین وضعیت راهها، انسداد‌ها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت www.۱۴۱.ir مراجعه کنند و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.


مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.


مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که از طریق سه محور چالوس، هراز وسوادکوه به پایتخت، جاده کیاسر به استان سمنان، رامسر به استان گیلان و گلوگاه به استان گلستان متصل می‌شود.

نظر شما