شناسهٔ خبر: 59705818 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: بازتاب | لینک خبر

جدیدترین قیمت خودرو در بازار/ داخلی ها 18 میلیون ؛ مونتاژی ها تا 70 میلیون ارزان شدند

صاحب‌خبر -

کاهش قیمت از روز گذشته در بازار خودرو آغاز شده است و امروز (یکشنبه) نیز ادامه داشت. خودروهای ایران خودرو از جمله وانت آریسان۲ امروز با سه میلیون تومان کاهش به ۴۴۵ میلیون تومان، قیمت سورن پلاس (تیپ۱)، (تیپ۲) و (تیپ۳) هر کدام با ۲ میلیون تومان کاهش به ترتیب به ۶۶۹ میلیون تومان، ۷۲۰ میلیون تومان و ۷۴۳ میلیون تومان رسید.

قیمت سورن پلاس دوگانه سوز (تیپ۳) امروز در بازار با ۶ میلیون تومان کاهش در قیمت ۷۵۲ میلیون تومان معامله شد. دنا پلاس (تیپ۱) با پنج میلیون تومان کاهش به قیمت ۸۰۵ میلیون تومان و دنا پلاس توربو دستی با ۱۸ میلیون تومان کاهش به قیمت ۹۴۲ میلیون تومان ثبت شد.

پژو پارس نیز با ۶ میلیون تومان افت به ۶۳۶ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی با ۱۳ میلیون تومان کاهش به ۶۵۳ میلیون تومان و پژو پارس سفارشی ELX با ۱۶ میلیون تومان کاهش ۶۷۵ میلیون تومان قیمت خورد.

رانا پلاس و رانا پلاس (پانوراما) با سه تا هفت میلیون تومان افت به ترتیب، ۶۲۵ و ۶۹۱ میلیون تومان ثبت قیمت شد.

افت ۲۰ میلیون تومانی هایما

خودروهای هایما اس۵ (S۵) پلاس، هایما اس۷ (S۷) پلاس، هایما اس۷(S۷) پلاس سفارشی و هایما ۸ اس (S۸) هر کدام ۲۰ میلیون تومان کاهش قیمت را به ثبت رساندند.

شرکت خودروسازی سایپا نیز امروز در بازار آزاد کاهش قیمت را تجربه کرد به طوری که تیبا و تیبا ۲ هر کدام با ۶ میلیون تومان کاهش به قیمت ۴۰۶ و ۴۲۶ میلیون تومان رسید.

کاهش ۶ میلیون تومانی کوییک

ساینا و ساینا S نیز با روند کاهشی قیمت ۵ تا ۴ میلیون تومانی در قیمت ۴۳۰ و ۴۳۷ میلیون تومان به ثبت رسید.

خودروهای کوییک با ۶ میلیون تومان کاهش در قیمت ۴۲۷ میلیون تومان، کوییک پلاس اتوماتیک با یک میلیون تومان کاهش در قیمت ۵۲۲ میلیون تومان، کوییک R با سه میلیون تومان کاهش در قیمت ۴۳۵ میلیون تومان و کوییک S با پنج میلیون تومان کاهش در قیمت ۴۴۲ میلیون تومان قرار گرفت.

شاهین با ۹ میلیون تومان کاهش به ۷۳۵ میلیون تومان رسید. سایپا ۱۵۱ با سه میلیون تومان، سایپا ۱۵۱ (با لاینر) با ۲ میلیون تومان کاهش در رده قیمتی ۳۳۰ و ۳۵۱ میلیون تومان معامله شد.

وانت زامیاد (آپشنال)، وانت زامیاد (آپشنال- رادیال)، وانت زامیاد گازسوز (آپشنال) و وانت زامیاد گازسوز (آپشنال – رادیال) به ترتیب از یک تا پنج میلیون تومان کاهش قیمت داشتند.

ریزش 40 میلیونی فونیکس و فیدلیتی

شرکت مدیران خودرو نیز در خودروهای فونیکس FX ( اکسلنت) با ۳۰ میلیون تومان کاهش به قیمت ۲ میلیارد و ۶۷۰ میلیون و فونیکس FX ( پریمیوم) با ۴۰ میلیون تومان کاهش در قیمت ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به ثبت رسید.

شرکت گروه بهمن نیز شاهد نزول قیمت‌های خودرو بود وانت کاپرا با ۷۰ میلیون تومان کاهش به یک میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان، ریسپکت با ۲۰ میلیون تومان کاهش به یک میلیارد و ۶۹۰ میلیون تومان، فیدلیتی (۵ نفره) با ۴۰ میلیون تومان کاهش به ۲ میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان، فیدلیتی (۷ نفره) با ۴۰ میلیون تومان کاهش به ۲ میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان، دیگنیتی پرایم با ۳۰ میلیون تومان کاهش به ۲ میلیارد و ۵۲۰ میلیون تومان، دیگنیتی پرستیژ با ۷۰ میلیون تومان کاهش به ۲ میلیارد و ۸۸۰ میلیون تومان و ون باری اینرودز با هشت میلیون تومان کاهش به ۶۷۰ میلیون تومان رسید.

نظر شما