شناسهٔ خبر: 59704477 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

انهدام باند سرقت از باغات و مزارع در ری/ ۵ مالباخته شناسایی شدند

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری و انهدام باند ۳ نفره سرقت باغات و مزارع خبر داد و گفت: تاکنون ۵ مالباخته شناسایی و همراه متهمان به دادسرا معرفی شدند.

صاحب‌خبر -

سرهنگ حسینعلی ابن علی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در ری، با اشاره به برخورد با متخلفان اظهار داشت: هفتم فروردین ماه امسال با مراجعه فردی به کلانتری خاورشهر شهرستان ری و اعلام وقوع سرقت از باغات و مزارع در محدوده کلانتری رسیدگی به موضوع، سریعاً در دستور کار تیمی از مأموران قرار گرفت و با توجه به اهمیت موضوع عوامل این یگان وارد عمل شدند و پس از حضور در محل مشخص شد سارقان با تخریب قفل‌های درب ورودی و فنس ها وارد باغ یکی از باغات روستای زمان آباد شده و اقدام به سرقت کرده‌اند.

 وی افزود: با تحقیقات محلی محدوده جغرافیایی جرم، استفاده از بانک اطلاعاتی مجرمان سابقه‌دار و بازبینی دوربین‌های مداربسته هر 3 متهم جوان که از اتباع کشور همسایه بودن را به همراه مال‌خر اموال مسروقه شناسایی کردند.

 سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری در ادامه گفت: تیم عملیات کلانتری در گام بعدی با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده در بیست و پنجم فروردین ماه سال جاری مخفیگاه متهمان را شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی روز گذشته راهی مخفیگاه متهمان شدند و هر 3 سارق را به همراه مال‌خر اموال مسروقه در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

ابن علی در پایان خاطرنشان کرد: متهمان پس از انتقال به کلانتری خاورشهر در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت باغات اعتراف و با جانمایی محل‌های سرقت تاکنون 5 مالباخته شناسایی شده‌اند و متهمان پس از تکمیل پرونده به مرجع قضایی برای اخذ دستور غذایی اعزام شدند.

انتهای پیام/

نظر شما