شناسهٔ خبر: 59698435 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

ایسکانیوز گزارش می‌دهد؛

پیروزی پر سر و صدایی که استقلال به پا کرد / از پنالتی عجیب تا دلجویی ساپینتو و ناراحتی الهامی

بازی شب گذشته استقلال، به غیر از پیروزی پر گل، حواشی زیادی داشت که موجب عذرخواهی و دلجویی آبی‌ها از تیم هوادار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی ایسکانیوز، استقلال در بازی آخر خود توانست با شش گل از مصاف هوادار گذر کند، بازی که برای آبی‌ها از دروازبان تا مهاجم گل‌زنی کردند و در نهایت سرمربی تیم هوادار از نحوه بازی استقلال انتقاد کرد و گفت: به استقلالی‌ها تبریک می‌گویم اما کار آنها قشنگ نبود که بخواهند ما را تحقیر کنند. پنالتی زدن توسط دروازه‌بان، تحقیر کردن تیم حریف است. من همان کسی هستم که استقلال را در جام حذفی، حذف کردم و قهرمان شدم.

همدانی: همه بازی‌ها برای استقلال حکم دربی را دارند

اما تحقیر کردن هوادار را آبی‌ها منکر شدند و از ساکت الهامی عذر خواهی کردند، خود ساپینتو نیز به خبرنگاران اظهار کرد: زدن پنالتی دوم از سوی سید حسین حسینی انتخاب او نبوده است و دروازبان استقلال با درخواست تماشاگران پشت ضربه پنالتی ایستاد و او به هیچ وجه نیت تحقیر تیم هوادار را نداشته است؛ حسینی یک بازیکن و کاپیتان فوق العاده است و او این کار را انجام نداد که بخواهد علیه کسی باشد. این تصمیم احساسی بود.

به هر روی استقلال با پیروزی پر گل توانست تفاضلی بهتر از سپاهان بدست بیاورد و در صدر جدول بایستد؛ استقلال تنها تیمی است که از پنج بازی آخر خود هر پنج بازی را با پیروزی پشت سر گذاشته است.

اکنون جایگاه ساپینتو در استقلال مستحکم‌تر از هر زمان دیگری شده است و بیش از هر زمانی، مقبولیت بالایی دارد، علت این پیشرفت چشم‌گیر را از پیشکسوتان باشگاه استقلال جویا شدیم.

مهدی کریمیان، بازیکن سابق استقلال به ایسکانیوز گفت: پر مهره‌ترین تیم حال حاضر لیگ برتر، استقلال است و سرمربی این تیم دست بازی برای چینش بازیکن‌هایش دارد؛ استقلال در هفته‌های اخیر نمایش خوبی از خود بجای گذاشت.

ستار همدانی، پیشکسوت استقلال در پاسخ به ایسکانیوز، عنوان کرد: ساپینتو از ابتدای فصل تا کنون فراز و نشیب‌های زیادی را تجربه کرد و تیمی را تحویل گرفت که هیچ شکستی را متحمل نشده بود، بعد از اولین شکست استقلال با ساپینتو، فشارهای روانی به ساپینتو بیش‌تر شد و استقلال روزهای خوبی را نگذراند اما با گذشت زمان، حال آبی‌ها بهتر شد و روز به روز با ساپینتو پیشرفت کردند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما