شناسهٔ خبر: 59694174 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

قالیباف در نطق پیش از دستور:

ملت ایران در روز قدس پشت دشمن صهیونیست را به لرزه درآوردند

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حضور حماسی مردم ایران در راهپیمایی روز جمعه بی‌شک یکی از تأثیرگذارترین و باشکوه‌ترین روزهای قدس سال‌های اخیر را رقم زد، گفت: ملت ایران امسال به طور ویژه خوش درخشیدند و پشت دشمن صهیونیست را در سراسر کشور به لرزه درآوردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا، محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی امروز، یکشنبه 27 فروردین، مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حضور حماسی مردم ایران در راهپیمایی روز جمعه بی‌شک یکی از تأثیرگذارترین و باشکوه‌ترین روزهای قدس سال‌های اخیر را رقم زد، گفت: ابتکار تاریخی رهبر کبیر انقلاب اسلامی و الگوی راستین مقاومت علیه ظلم و سلطه، به عنوان بنیانگذار این راهپیمایی باشکوه، هر ساله مایه دلگرمی تمامی مجاهدان راه آزادسازی قدس شریف است.

وی افزود: ملت ایران امسال به طور ویژه و تاریخ‌ساز خوش درخشیدند و پشت دشمن صهیونیست را در سراسر کشور از شهرهای بزرگ تا روستاهای کوچک به لرزه درآوردند.

رئیس مجلس اظهار کرد: ایران اسلامی امروز به پشتوانه این ملت شجاع و رشید و با هدایت رهبر حکیم و دوراندیش انقلاب اسلامی بزرگترین و استوارترین حامی مقاومت در سراسر جهان است.

قالیباف بیان کرد: به یکایک باورمندان به آرمان فلسطین و مجاهدان این راه سلام و درود می‌فرستم و توفیقات روزافزون آنها را از خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

وی با اشاره به شب‌های پرارزش قدر گفت: دیدیم چگونه میلیون‌ها نفر خود را در پناه قرآن قرار دادند و صحنه‌های باشکوهی از دینداری و معنویت را ثبت کردند تا هر تردیدی نسبت به باورهای دینی مردم ایران از بین برود و بارش رحمت الهی بر این کشور و مردم را تضمین کند.

رئیس مجلس اظهار کرد: اینجانب بر خود فرض می‌دانم بابت وجود نعمت چنین مردمی شکرگزار خداوند متعال باشم و از همه دست‌اندرکاران برگزاری مراسم‌های لیالی قدر و برپایی خیمه عزای امیرالمؤمنین خاضعانه تشکر کنم.         

   

انتهای پیام

نظر شما