شناسهٔ خبر: 59686832 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

هوشمندسازی نظارت بر کالاهای اساسی در قزوین/ توسعه گلخانه ها در دستور کار جهاد کشاورزی قرار دارد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: از سال جاری با همکاری سازمان تعزیرات حکومتی، وزارت صنعت، معدن و تجارت و سایر دستگاه های اجرایی، نظارت هوشمند بر تمام کالاهای اساسی همانند آرد و نان انجام خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمد حسین عطایی بعد از ظهر امروز در نشست هم اندیشی استاندار قزوین با نخبگان، تولیدکنندگان، تشکل ها و فعالین بخش کشاورزی که در سالن باغستان جهاد کشاورزی استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: توجه به بخش تولید و کشاورزی همواره یکی از اساسی ترین محورهای شعار ابلاغی مقام معظم رهبری بوده است که نشان از اهمیت این موضوع حساس در تامین امنیت غذایی دارد.

وی افزود: ورود جدی در حوزه تولیدات گیاهی، حوزه دام و طیور، حوزه بازرگانی و حوزه مشارکت نیروی انسانی و بخش خصوصی ۴ محور اساسی و برنامه ریزی شده وزارت جهاد کشاورزی در سال آینده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با اشاره به ورود جدی وزارت جهاد کشاورزی در حوزه تولیدات گیاهی، تصریح کرد: افزایش تولیدات گیاهی، الگوی کشت و توسعه گلخانه ها و توسعه سامانه های نوین انتقال آب از برنامه های اساسی این وزارت خانه جهت کنترل چرخه امنیت غذایی است.

این مقام مسئول اضافه کرد: افزایش بهره وری، ساماندهی زنجیره تولید شیر و گوشت قرمز و فعال کردن واحدهای دامی نیمه فعال از دیگر برنامه های اساسی است که وزارت جهاد کشاورزی با همکاری دستگاه های ذیربط و متولی امر به آن ها به صورت جدی ورود خواهد کرد.

عطایی نظارت هوشمند بر کالاهای اساسی را نیز از وظایف سازمان جهاد کشاورزی دانست و تاکید کرد: از سال جاری با همکاری سازمان تعزیرات حکومتی، وزارت صنعت، معدن و تجارت و سایر دستگاه های اجرایی، نظارت هوشمند بر تمام کالاهای اساسی همانند آرد و نان انجام خواهد شد.

پایان پیام/

نظر شما