شناسهٔ خبر: 59674552 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ادامه ثبت‌نام جاماندگان از ترمیم نمره در خوزستان

رئیس اداره سنجش و ارزشیابی تحصیلی اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان از ادامه ثبت‌نام جاماندگان از ترمیم نمره و ایجاد سابقه تحصیلی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما استان خوزستان ، روزبه باقرپور اظهار کرد: امتحانات داوطلبان و دانش‌آموزانی که قصد ترمیم نمره یا ایجاد سابقه تحصیلی برای کنکور سراسری دارند، همزمان با تقویم آموزشی امتحانات دانش‌آموزان عادی برگزار می‌شود.

وی افزود: بسیاری از داوطلبانی که قصد ترمیم نمره دارند، ثبت‌نام کرده‌اند و هر چند مهلت به پایان رسیده است، اما ثبت‌نام داوطلبانی که موفق نشده‌اند در مهلت مقرر اقدام کنند، همچنان ادامه دارد.

رئیس اداره سنجش و ارزشیابی تحصیلی اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: داوطلبانی که نمره مناسب در برخی دروس نداشته‌اند برای دریافت درصد خوب در کنکور می‌توانند ترمیم نمره انجام دهند. از طرف دیگر، داوطلبانی که می‌خواهند در رشته‌ای متفاوت از رشته اصلی خود در کنکور سراسری آزمون دهند باید سابقه تحصیلی ایجاد کنند؛ به عنوان مثال داوطلب کار و دانشی که قصد دارد در آزمون سراسری تجربی شرکت کند باید برای درس‌های زیست، شیمی، فیزیک یا هر درسی که پاس نکرده است، سابقه تحصیلی ایجاد کند.

نظر شما