شناسهٔ خبر: 59661549 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دادگاه نمادین محکومیت رژیم صهیونیستی در حضور مردم

عبدلیان پور رئیس مرکز وکلا و کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه گفت:کیفرخواستی که توسط حقوق دانان و وکلا تنظیم شده که بطور نمادین در حضور مردم خوانده می‌شود و قاضی دادگاه هم رای خودش را صادر می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما برنامه خیابان فلسطین رادیو تهران با حضورعبدلیان پور رئیس مرکز وکلا و کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه به موضوع دادگاه نمادین محکومیت رژیم صهیونیستی در حضور مردم پرداخت.

سوال: راجع به دادگاه نمادین محکومیت رژیم جعلی صهیونیستی در حضور مردم می‌خواهم بپرسم، این دادگاه چگونه است و هدف از برگزاری این دادگاه چیست؟

عبدلیان پور: امسال بر آن شدیم که به عنوان قشر حقوقدان و قشر نخبگانی کشور، جنایت‌های بی شمار این رژیم کودک کش و غاصب را برشمریم و یک دادگاه نمادین تشکیل دادیم الان در خیابان و همه ملت هم جمع هستند و این دادگاه را تماشا می‌کنند و کیفرخواستی که توسط حقوق دانان و وکلا تنظیم شده خوانده می‌شود و قاضی دادگاه هم رای خودش را صادر می‌کند انشاالله روزی بتوانیم دادگاه واقعی برای این رژیم کودک کش تشکیل دهیم و به پای میز محاکمه بکشانیم این افرادی را که هیچ بویی از انسانیت نبرده اند.

سوال: محکومیت فعالیت‌های پر از بغض رژیم صهیونیستی نسبت به مسلمانان فلسطین، چشم همه کسانی را که به دنبال عدل و عدالت هستند منتظر گذاشته برای برگزاری چنین دادگاهی که به زودی زود این دادگاه برگزار خواهد شد. 

نظر شما