شناسهٔ خبر: 59658104 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فریاد آزادی‌خواهی بر سر جلادان کودک‌کُش

بجنورد-ایرنا- روز جهانی قدس قوت قلبی برای مظلومان فلسطینی و همه ملت‌های ستمدیده است و امروز نیز مسلمانان فریاد آزادی خواهی را بر سر جلادان کودک کش خواهند زد تا پایه های فرهنگی این رژیم لرزان تر شود.

صاحب‌خبر -

هواپیماهای جنگی رژیم صهیونیستی بدون هشدار قبلی اقدام به حملات هوایی می کنند و ترکش یکی از موشک های شلیک شده به سر کودکان بی گناهی می نشیند که هیچ برآوردی از سیاست این جهان خاکی ندارند این روایت همیشگی کودکان مظلوم فلسطین است.

رژیم کودک کُش اسرائیل به کودکان فلسطینی هیچ وقت رحم نکرده است و آنها از بازداشت‌های خودسرانه و مستمر نظامیان رژیم اشغالگر در امان نیستند و صهیونیست‌ها با این کودکان به نحوی رفتار می‌کنند که گویی مستحق برخورداری از حق وحقوقی نیستند که مثال بارز آن ۸۱۵ کودک بازداشتی طی سالجاری میلادی است.

اینک روز قدس، روز آزادی خواهی این ملت مظلوم فرا رسیده تا هر بار با حضور پررنگ خود پایه های لرزان این رژیم جلاد را لرزان کنند.

قدس، قبله نخستین مسلمانان جهان، سرزمین اصلی و موطن هزاران آواره مسلمان فلسطینی است که استکبار جهانی توسط صهیونیسم جنایتکار بیش از نیم قرن مردم آن سرزمین را از دست ساکنانش خارج ساخت و تحت سلطه نیروهای اشغالگر قدس قرار داد.

این توطئه از همان اولین سال های اجرا با مقاومت مردم مسلمان فلسطین و اعتراض مسلمانان و انسان های آزاده و بیدار دل جهان مواجه شد.

ملت مسلمان ایران نیز پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی مسأله آزاد سازی فلسطین از چنگال غاصبان قدس را سرلوحه آرمان هایش قرار داده و همه ساله روز قدس را به روز فریاد کشیدن بر سر ستمکاران تاریخ تبدیل کرده است.

پس از پیروزی انقلاب، امام خمینی (ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را برای به نمایش گذاردن حساسیت جهانی نسبت به سرنوشت قدس و نجات آن از چنگال صهیونیست های جنایتکار، به عنوان "روز قدس" تعیین کردند.

رژیم صهیونسیتی دشمن مشترک همه مسلمانان جهان است و امروز شاهدیم که روز قدس به عنوان الگوی وحدت جهان اسلام و خاری در چشم دشمنان است.

این سرزمین مقدس بیش از چند دهه است که به اشغال بیرحمانه صهیونیست ها درآمده و آنها از هیچ جنایتی علیه ساکنان اصلی آن فروگذار نکرده اند.

حمایت های همه جانبه امام خمینی (ره) از آرمان فلسطین و به ویژه تدبیر و دوراندیشی ایشان در زمینه مردمی و اسلامی کردن مبارزه علیه رژیم صهیونیستی و به صورت خاص، نور امیدی در جوامع اسلامی ایجاد کرد که امروزه با پیدایش بیداری اسلامی زمینه های الزم برای آزادی قدس شریف فراهم شده است.

فریاد آزادی‌خواهی بر سر جلادان کودک‌کُش

از این رو کشورهای آزاده جهان پذیرفته اند که رژیم جعلی و اشغالگر قدس به عنوان یک غده سیاسی سرطانی، اینک به عنوان نماد نسل کشی و کودک کشی در جهان تبدیل شده است.

هدف اسرائیل جنایتکار، اگر چه در ابتدا، اشغال سرزمین اسلامی فلسطین بود، اما رویکرد این رژیم تغییر کرد و تهاجم (ع) به ویژه اسلام ناب محمدی در دستور کار آنان قرار گرفت.

حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، نشانه ای از بیداری یک امت در برابر نسل کشی رژیم اشتغالگر قدس است و این آرمانی ترین فریاد آزادیخواهی ملت ها، اکنون یک راهبرد در برابر استکبار است و این آرمان تا حذف رژیم اشغالگر قدس ،تداوم خواهد داشت.

مراسم روز جهانی قدس هر سال گسترش فرهنگ مقاومت و انتفاضه در بین افکار عمومی ملت های مسلمان و برملا کردن هرچه بیشتر ماهیت رژیم جعلی جنایتکار و کودک کش صهیونیستی در افکار عمومی جهان را به همراه دارد و تاکیدی دوباره بر لزوم اتحاد هرچه بیشتر در برابر رژیم صهیونیستی به عنوان دشمن اصلی و مشترک ملت های مسلمان و کل بشریت به شمار می رود.

هزاران نفر از مردم استان خراسان شمالی امروز با لبیک که به فراخوان تاریخی امام خمینی (ره ) برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس به خیابان ها می آیند و یکصدا آوای آزادی بیت المقدس از چنگال رژیم صهیونیستی را فریاد می زنند.

مردم این استان اعم از شیعه و سنی روز جمعه همگام با مردم سراسر کشور با برگزاری یک راهپیمایی گسترده و سردادن فریادهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا، انزجار خود را از جنایات اسرائیل غاصب به نمایش گذاشتند.

نظر شما