شناسهٔ خبر: 59646775 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

قدس؛ بلندترین سکوی فریاد مسلمین بر سر جائران جبهه استکبار

امروز؛ آرمان رهایی فلسطین و قدس شریف در روح و کالبد تک‌تک مسلمانان و آزادیخواهان جهان چنان تبلور یافته است که مبارزه با رژیم کودک‌کُش صهیونیستی به‌صورت یک رسالت محوری در آمده است.

صاحب‌خبر -

"آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی" نماینده ولی فقیه و "سید محمود حسینی پور"استاندار مازندران در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند، روز جهانی قدس؛ " یادگار دوران ساز بنیانگذار حکیم و کبیر انقلاب‌اسلامی، حضرت امام‌خمینی (رضوان‌الله‌تعالی‌علیه) " روزی بزرگ و تاریخی در حیات سیاسی اجتماعی ملت‌های مسلمان است که چونان اقیانوسی خروشان؛ خشم ابراهیمی خود را با سرود حماسی مرگ بر اسرائیل از حلق‌های یقین و ایمان به سوی جبهه‌های منهزم صهیونیسم جنایتکار و استکبار جهانی رها می‌کنند.

ملت ایران و مردم ولایتمدار دیار علویان نیز همواره گوش به فرمان امامین انقلاب و در سایه بصیرت و عزم و اراده انقلابی، در این روز بزرگ در کنار ملت مظلوم فلسطین بوده و سهمی ماندگار در خلق حماسه های تاریخی در این روز خواهند داشت.

با گرامیداشت روز جهانی قدس و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه روزه‌داران در ماه ضیافت الهی، از مردم ولایتمدار و آگاه مازندران دعوت می‌نمائیم، همگام با سایر ملت‌های جهان و مردم انقلابی ایران، با شرکت در راهپیمایی روز قدس حمایت خود را از قدس شریف، ملت آزاده فلسطین و انزجار خویش را از صهیونیسم جهانی و قدرت های جائر اعلام نمایند و وحدت مسلمانان در مسیر تحقق آرمان قدس شریف را در برابر جهانیان به نمایش گذارند.

روز جهانی قدس روز ندای مظلومیت

روز جهانی قدس روز ندای مظلومیت قبله‌گاه اول مسلمین و همدلی و خروش میلیونی ملت‌های آزاده در حمایت از مبارزات حق طلبانه مبارزان مظلوم و شجاع فلسطینی علیه رژیم نامشروع صهیونیستی است.

بی گمان بنیانگذار انقلاب اسلامی امام روح الله (ره) با نامگذاری آخرین جمعه ماه پرفضیلت رمضان به‌عنوان روز جهانی قدس، تلاش موثر وحرکت شتابانی رابرای برانگیختن احساسات ضد صهیونیستی در سراسر دنیا و در نهایت نابودی غده چرکین منطقه و محو رژیم جعلی اسرائیل بنیان نهاد که امروز با موج تحولات جاری در سرزمین‌های اشغالی و تشدید خوی درندگی رژیم خون آشام صهیونیستی و نیز مشکلات عظیم داخلی دامن‌گیر آن نشانه‌های سقوط قطعی غاصبان بیت المقدس و آزادی قدس عزیز این نماد عزت و پایداری از اشغال ددمنشان معاصر نمایان شده است.

اعضای مجمع نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت این روز تاریخی و شکوهمند و لبیک به ندای امام المسلمین و مقتدای بصیر جهان اسلام حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)

همگام با ملت غیور و حماسه ساز ایران اسلامی و مردم همیشه در صحنه و انقلابی دیار علویان ضمن شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، همبستگی خود را با مردم خداجوی و مظلوم فلسطین در راه مبارزه و جهاد علیه اشغالگران صهیونیست و آزادی قدس شریف اعلام می دارند.

روز جهانی قدس، روز نمایش عزم و اراده دنیای اسلام

روز جهانی قدس، روز نمایش عزم و اراده دنیای اسلام برای نجات  ملت مظلوم و رنج دیده فلسطین، روز  حمایت برای رهایی نخستین قبله مسلمانان از دست اشغالگران قدس است.

 مردم بیدار دل ایران اسلامی به ویژه مازندرانیان غیور و  ولایتمدار به خوبی از ضرورت اتحاد و همبستگی مسلمانان جهان آگاهند و با درک و شناخت عمیق از موقعیت حساس  و سرنوشت ساز کنونی بار دیگر عزم و اراده پولادین و انقلابی خود را با حضور پرشور در مراسم راهپیمایی روز قدس به نمایش خواهند گذاشت.

ما کارکنان اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران، همراه با مردم سرافراز و ولایتمدار استان مازندران با حضور پر شور و حماسی خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، همچون سال‌های گذشته به ندای رهبر عظیم‌الشان نظام مقدس جمهوری اسلامی لبیک گفته و بدانند خداوند همواره یاریگر مظلومان و مستضعفان بوده و نصرت و پیروزی حق بر باطل نزدیک است.

روز قدس موجب ایجاد خط وحدتی منسجم میان امت اسلامی

روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران با صدور بیانیه ای از روستاییان، کشاورزان و عشایر مازندرانی برای حضور در راهپیمایی روز قدس سال ۱۴۰۲ دعوت کرد.

امروز مسأله فلسطین شاخص میان پایبندی به اصول انسانی و ضدیت با اصول انسانی است. امام خامنه ای ( مدظله العالی)

روز قدس نماد وحدت و اراده امت اسلامی در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین، غزه و دیگر کشورهای اسلامی و روز لبیک به فریاد مظلومیت ملتی است که با خون فرزندان خود پرده از چهره کریه و خوی ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی برمی دارند.

روز جهانی قدس ۱۴۰۲ به عنوان معیار عزت و ذلت امت اسلامی در سال جاری و نخستین سال از قرن جدید از اهمیت بسیار متفاوتی در مقایسه با سال‌های گذشته برخوردار و نیازمند تحول در رویکردها و اقدامات معطوف به این رخداد بزرگ و تعیین کننده جهانی است.

در روزگاری که تمام ابرقدرت‌های جهان تلاش داشتند نام فلسطین را در تاریخ به فراموشی بسپارند، بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) با تدبیری حکیمانه و تاریخی، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به نام روز قدس نامگذاری کردند و با این اقدام، معادلات شوم دنیای استکبار را به هم ریختند.

«روز قدس» از همان بدو شکل‌گیری موجب ایجاد خط وحدتی منسجم میان امت اسلامی و همچنین موجب زنده ماندن آرمان آزادی فلسطین و برملا شدن ظلم صهیونیست‌های غاصب شد و تا امروز توجه تمام جهانیان را به این مسأله مهم جهان اسلام، جلب کرده است.

روستاییان، کشاورزان و عشایر غیور مازندرانی به همراه مردم شهید پرور استان مازندران همگام و همراه با تمامی مسلمانان جهان، گوش جان به رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب می‌سپارند و از تمامی دل‌های بی قرار دعوت به عمل می‌آورند تا با وحدت و گسترش تفکر مقاومت که نمونه‌ای از آن در شهدای مقاومت تبلور یافت، در راه بازگرداندن حتمی و قطعی قدس شریف و بازگرداندن آن به صاحبان اصلی سهمی هرچند کوچک اما ارزشمند داشته باشند.

روز قدس؛ به عنوان میعادی برای اتحاد جهان اسلام علیه جبهه کفر

بیانیه مشترک سرپرست اداره کل ورزش و جوانان و مسئول سازمان بسیج ورزشکاران مازندران به مناسبت روز قدس منتشر شد.

در این بیانیه آمده است: روز جهانی قدس؛ برای همیشه به عنوان میعادی برای اتحاد جهان اسلام علیه جبهه کفر و استکبارجهانی در تقویم تاریخ ماندنی شد.

ابتکار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بنام "روز قدس" موجب ایجاد وحدتی منسجم میان امت اسلامی و زنده ماندن آرمان آزادی فلسطین شده است .

حمایت از فلسطین و مقابله با رژیم سفاک صهیونیستی یکی از مظاهر آزادگی، پهلوانی و انسجام ملی و اسلامی است که آزادگان ضرورت این عزم جهانی را به‌خوبی درک کرده و برای حفظ و استمرار این حرکت جهانی از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

اما اقدامات جنایتکارانه و هتک حرمت قدس شریف از سوی دژخیمان متجاوز در روزهای اخیر موجب شد که مسلمانان با صلابت‌تر و محکم‌تر در راهپیمایی روز قدس امسال شرکت کنند تا پیام " القدس لنا " رساتر همیشه به گوش سردمداران استکبار رسانیده شود.

جامعه ورزش و جوانان مازندران ضمن تأکید بر حمایت همه جانبه مردم و نظام اسلامی از حقوق ملت مظلوم فلسطین، همراه و همدل با مردم انقلابی استان، ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و حامیان این رژیم منحوس، با حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس، خشم، نفرت و انزجار خود را از جنایات رژیم سفاک صهیونیستی و ایادی آنها اعلام می‌دارد.

روز قدس؛ روز همبستگی مسلمین جهان با مقاومت مظلومان فلسطین است

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران در پیامی به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس بیان کرد: روز جهانی قدس، روز همبستگی مسلمین جهان با مقاومت مظلومان فلسطین است.

 یاسر امینی با صدور پیامی در آستانه فرارسیدن روز جهانی قدس گفت: روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان حمایت و تقویت و هم‌صدایی با ملت ستمدیده فلسطین، روز قدس نامیده شد و همه ساله مسلمین جهان با اعلان حمایت‌های گسترده و با غریو مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا، خشم خود را با قدرت هرچه بیشتر به تصویر می‌کشانند.

 روز قدس یکی از روزهای یوم اله است که به عنوان روز موجودیت و مقاومت اسلام در مقابل استکبار و کفر جهانی در تاریخ ثبت شده است و به همین سبب، امسال نیز مردم مسلمان جهان خصوصاً ملت ایران اسلامی با حضور عینی و حماسی خود، ضمن حمایت بی نظیر از مظلومین ستمدیدگان فلسطین، مشت محکمی بر دهان خون آشامان صهیونیست خواهند کوبید.

 لذا کارکنان تلاشگر شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران نیز مطابق سال‌های گذشته ضمن شرکت در راهپیمایی گسترده روز جهانی قدس، با اعلام همدلی و حمایت از ملت مقاوم فلسطین، از تمامی کارآفرینان و فعالان عرصه کسب و کار در سراسر استان جهت همراهی و حضور حداکثری در این مراسم عظیم، دعوت می‌نمایند.

روز قدس؛ بیانگر صلابت و پایداری یک ملت است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران دربیانیه‌ای اعلام کرد، روز جهانی قدس، یادگاری ارزشمند و ماندگار از معمار کبیر انقلاب اسلامی و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) که تأثیر شگرف و عمیق ولایت فقیه در به حرکت وا داشتن توده عظیم مردمی در جهت دفاع از اسلام و ناکام گذاشتن ترفندها و دسیسه های دشمنان اسلام است.
روز قدس تبلور خروش ملت در برابر زیاده خواهی های استکبار جهانی، نماد وحدت، انسجام و اقتدار یک ملت در مقابل رژیم منحوس و کودک‌کش صهیونیستی و روز آگاهی و بیداری مسلمانان جهان است.
روز جهانی قدس میراث ماندگار حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) و نماد رویارویی تمامی حق در برابر تمامی باطل و مظهر حمایت جهانی از مردم فلسطین است، امروز مردم انقلابی و با بصیرت ایران اسلامی با تبعیت از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ضمن حمایت از مردم بی دفاع و مظلوم فلسطین، خشم و انزجار خود را نسبت به اسرائیل غاصب و استکبار جهانی اعلام می کند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران از آحاد مردم به ویژه خانواده های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان استان دعوت کرد تا با حضور حماسی خود در راهپیمایی روز قدس، یکبار دیگر با آرمان های  امام راحل، شهیدان والامقام و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تجدید میثاق کنند.

اعلام همبستگی دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی مازندران با ملت مظلوم فلسطین

در آستانه فرا رسیدن روز قدس، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران طی اطلاعیه‌ای، بر همبستگی دانشگاهیان این دانشگاه با ملت مظلوم فلسطین و شرکت پرشور در راهپیمایی روز قدس تاکید کرد.

متن این اطلاعیه بدین شرح است:

حضور پرشور مردم غیور ایران اسلامی در حمایت از آزادی و استقلال فلسطینیان، نماد اعتراض مسلمانان به جنایت فراموش نشدنی رژیم منحوس اشغالگر سرزمین فلسطین مظلوم  است.

حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین در روز قدس، بیانگر بصیرت، تعهد و پایبندی ملت شریف ایران به آرمان‌های نظام و ارزش‌های اسلام وانقلاب است.

ما دانشگاهیان علوم پزشکی مازندران هم‌صدا با مردم سراسر کشور، از آرمان‌های ملت فلسطین و قدس شریف حمایت کرده و همگام با مردم عزیز استان برای همبستگی عظیم با ملت فلسطین در محکومیت رژیم متجاوز و اشغالگر صهیونیستی با در نظر گرفتن رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی، باشکوه و اقتدار همیشگی در راهپیمایی روز قدس شرکت می‌نمائیم .

بیانیه شورا تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان مازندران به مناسبت روز قدس

در روزهای اخیر شدت یافتن ظلم و قساوت دشمن صهیونیست و حمله آنان به مسجد الاقصی موجب برانگیخته شدن احساسات ملت مسلمان شد، علاوه بر آن آتش اختلافات داخلی سبب شده است تا رژیم صهیونیستی روز به روز به نابودی نزدیک‌تر شود و حمله‌ی روزهای گذشته آنان به مواضع مقاومت و حرمت شکنی قدس شریف و نمازگزاران آن مکان مقدس نشان دهنده آن است که برای دیده نشدن اضمحلال شان از هیچ اقدامی دریغ نخواهند کرد.

بی‌شک آنچه که رژیم اشغالگر قدس در مسجدالاقصی مرتکب شد عدم توجه به ارزش‌های دینی و انسانی است و بار دیگر توحش ذاتی این رژیم نامشروع را در برابر دیدگان افکار عمومی به نمایش گذاشت.

بی‌تردید این جنایت و اقدام شیطانی موجب شعله‌ورتر شدن خشم امت اسلامی علیه رژیم صهیونیستی شده و زمینه محو این رژیم سفاک از کره زمین را فراهم نموده و رژیم اشغالگر قدس را یک گام به زوال و نابودی نزدیک‌تر ساخته است.

مسئله فلسطین یکی از مسائل مهمی است که امروزه در راس همه مسائل دولت‌های اسلامی در مقابل استکبار جهانی قرار دارد و قطعا مقاومت برادران و خواهران فلسطینی پر قدرت‌تر و با ایمان، انگیزه و اراده‌ای متراکم‌تر به زودی نتیجه بخش خواهد بود و با نصرت خداوند متعال فلسطین عزیز آزاد خواهد شد؛ در راه این آرمان بزرگ مسلمانان جهان وظیفه خود می‌دانند تا برای آزادی و نجات مردم فلسطین مجاهدت نموده و از هیچ تلاشی فروگذار ننمایند.

شورا تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان مازندران ضمن محکوم نمودن جنایت هتک حرمت قدس شریف و برادران و خواهران مسلمان فلسطینی، از جامعه بین المللی و امت واحده اسلامی می‌خواهد که به سکوت‌ و انفعال خود در مقابل جنایات این مستکبرین و سفاکان تاریخ بشریت پایان دهند. همچنین از دولت‌ها و کشورهای مسلمان دعوت می‌کند تا نسبت به این اقدام شنیع واکنشی درخور و قاطعانه داشته باشند و همچون سال‌های گذشته با حضور پرشور و معنوی و شرکت در صفوف بهم پیوسته راهپیمایی روز قدس، اتحاد و همبستگی خود را در حمایت از ملت مظلوم فلسطین به نمایش گذاشته و بار دیگر تیری بر پیکر ناتوان رژیم صهیونیستی بگذارند.

این صفحه  به روز رسانی می‌شود

نظر شما