شناسهٔ خبر: 59636761 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

توزیع بسته های معیشتی و اجرای ضیافت همدلی رمضان در بهبهان

در مراسم ضیافت همدلی ۶۵۰ بسته معیشتی ویژه مددجویان تحت پوشش بهزیستی بهبهان توزیع شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما استان خوزستان،  رئیس اداره بهزیستی شهرستان بهبهان در این باره گفت: در راستای اجرای پویش ضیافت همدلی رمضان و با مشارکت خیرین، پالایشگاه بید بلند خلیج فارس، اداره سمت و نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، تعداد۶۵۰ سبد حمایتی به ارزش ۲میلیارد و ۶۰۰میلیون ریال تهیه و در شب شهادت مولای متقیان، حضرت علی (ع) بین نیازمندان تحت پوشش توزیع شد.

قنواتی افزود:این بسته‌ها هرکدام به ارزش ۴میلیون ریال، شامل برنج، روغن، چای، قند، سویا، ماکارونی و رب می‌شد.

در ادامه پس از اقامه نماز جماعت به امامت حجت الاسلام و المسلمین مهدوی کیا، ریاست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان در نماز خانه اداره بهزیستی، مراسم ضیافت افطاری با حضور مددجویان بهزیستی و مسئولان برگزار شد.

مهران کریمیان، مدیر کل بهزیستی خوزستان در پایان مراسم افطاری ضمن تشکر از زحمات رئیس و همکاران بهزیستی بهبهان با اهداء لوح از خیرین همکار با بهزیستی من جمله امین نژاد ریاست پالایشگاه خلیج فارس و سردار مظلومی نمایند مردم بهبهان در مجلس شورای اسلامی تقدیر کرد.

مدیر کل بهزیستی به همراه مسئولان شهرستان از خانواده دارای سه معلول جسمی حرکتی خیلی شدید نیز بازدید کردند و با پیگیری مدیر کل بهزیستی و نماینده شهرستان اهدا یک قطعه زمین و وام بلاعوض مسکن به این خانواده در دستور کار قرار گرفت.

کریمیان در پایان سفر به شهرستان بهبهان به همراه مسئولان محلی از مرکز نگهداری از بیماران اعصاب و روان باران بازدید و ضمن تشکر از زحمات کارکنان از نزدیک خدمات و اقدامات صورت گرفته به مقیمان مرکز را بررسی کردند.

نظر شما