شناسهٔ خبر: 59625886 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

در شب‌های قدر؛

چهار هزار فرزند یتیم چشم انتظار نگاه مهربان حامیان

جذب حامیان نیکوکار برای سرپرستی فرزندان یتیم و محسنین در استان اصفهان در ماه مبارک رمضان ۱۶ درصد بیشتر از مدت مشابه بوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، اصفهان؛ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان گفت: ۳۱ هزار فرزند یتیم و محسنین زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان هستند که حدود چهار نفر از این فرزندان چشم انتظار نگاه مهربان حامیان در شب‌های قدر هستند.

کریم زارع افزود: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون ۳ هزار و ۵۰۰ حامی جدید برای سرپرستی فرزندان یتیم ومحسنین در استان جذب شده است.

وی گفت: هچنین در شب‌های قدر ۳۰۰ پایگاه ثبت نام طرح اکرام ایتام و محسنین در محل برگزاری مراسم شب‌های قدر در مناطق مختلف استان برپا شده است وعلاوه بر مراجعه حضوری حامیان نیکوکاران می‌توانند از طریق نشانی اینترنتی ekram.emdad.ir سرپرستی این فرزندان را برعهده بگیرند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان افزود: در نخستین شب قدر هم بیش از دوهزار حامی نیکوکار حمایت فرزندان یتیم و محسنین را برعهده گرفتند.

وی گفت: یک حامی نیکوکار سرپرستی ۱۱ هزار یتیم را برعهده دارد و کوچکترین حامی این طرح هم نوزاد است.

علی اخلاقی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی اداره کل کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان هم گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون با مشارکت‌های مردمی ۲۴۰ هزار پرس غذای گرم و ۷۵ هزار بسته معیشتی به ارزش ۲۰۰ هزار تا یک میلیون تومان بین نیازمندان زیرپوشش این نهاد توزیع شده است.

<div id="video-display-embed-code_9485265"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3814009/9485265?width=400&height=300"></script></div>
 

نظر شما