شناسهٔ خبر: 59622693 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

مدیر عامل فارابی در مورد پخش تلویزیونی «شماره ده»

صدا و سیما از ما کمک خواست / به اندازه پرفروش‌‎ترین فیلم غیر کمدی پول گرفتیم

سیدمهدی جوادی در مورد پخش تلویزیونی فیلم «شماره 10» با بیان اینکه از نظر اقتصاد سینما کار درستی کردیم گفت: برای فیلم سینمایی «شماره ۱۰» چنین قراردادی بستیم. به نسبت فروشِ پرفروش‌ترین فیلم غیر کمدی وقت پول گرفتیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سیدمهدی جوادی مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی درباره پخش تلویزیونی فیلم‌های سینمایی که با مشارکت بنیاد فارابی ساخته شده‌اند و اینکه ممکن است این نوع پخش به اقتصاد سینما ضربه وارد کند، بیان کرد:

به اعتقاد ما، از وجه «اقتصاد سینما» کار درستی کردیم، چراکه مدل قراردادهای ما با سازمان صداوسیما به گونه‌ای بود که برای هر فیلم، ۵۰۰ هزار بلیت سینما با میانگین قیمتی ۳۰ هزار تومان دریافت کردیم. این میزان قیمت نیز با محاسبه اینکه سینماهای درجه یک و دو بلیت‌هایشان از ۲۰ هزار تومان شروع می‌شود و در پردیس‌ها به ۴۵ هزار تومان می‌رسد، مقرر شد.

مدیر عامل سازمان سینمایی فارابی افزود: برای فیلم سینمایی «شماره ۱۰» چنین قراردادی بستیم که به نسبت فروشِ پرفروش‌ترین فیلم غیر کمدی وقت، این رقم و سهمی که به سازنده فیلم می‌رسد چیزی بیشتر از آنکه از سازمان گرفتیم نیست. 

وی در پایان گفت: برای فیلم سینمایی «شماره ۱۰» چنین قراردادی بستیم. به نسبت فروشِ پرفروش‌ترین فیلم غیر کمدی وقت، این رقم و سهمی که به سازنده فیلم می‌رسد چیزی بیشتر از آن نیست که از سازمان گرفتیم نیست

 

نظر شما