شناسهٔ خبر: 59602710 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دو طلا در انتظار کشتی گیران مازندرانی

سجاد ایمن طلب و مهدی بالی امروز برای کسب مدال طلای کشتی فرنگی آسیا به مصاف حریفان می‌روند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مسابقات مقدماتی پنج وزن دوم سی و سومین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا، صبح امروز (دوشنبه) در شهر آستانه قزاقستان برگزار شد که در پایان ۲ نماینده کشورمان به دیدار فینال راه یافتند و ۲ نماینده دیگر نیز راهی دیدار رده بندی شدند.

در پایان مسابقات مقدماتی سجاد ایمن طلب در وزن ۷۲ کیلوگرم و مهدی بالی در وزن ۹۷ کیلوگرم هر دو از مازندران به دیدار فینال راه یافتند و رضا عباسی در وزن ۶۷ کیلوگرم و علیرضا مهمدی در وزن ۸۲ کیلوگرم راهی دیدار رده بندی شدند.

نتایج کشتی گیران کشورمان در این مسابقات به شرح زیر است:

در وزن ۷۲ کیلوگرم سجاد ایمن طلب پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۶ بر ۱ ویکاس از هند را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۹ بر صفر مقابل جیان تان از چین به پیروزی رسید و به دیدار فینال راه یافت.

ایمن طلب در دیدار پایانی به مصاف ابراگیم ماگومادوف از قزاقستان می‌رود.

در وزن ۹۷ کیلوگرم مهدی بالی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۷ بر ۵ مقابل یوتا نارا از ژاپن به برتری دست یافت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل یمینگ لی از چین با نتیجه ۷ بر ۱ به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد.

بالی در دیدار فینال با اوزور ژوژوپبکوف قهرمان آسیا از قرقیزستان کشتی می‌گیرد.

مسابقات رده بندی و فینال اوزان فوق از ساعت ۱۵:۳۰ امروز برگزار می‌شود.

نظر شما