شناسهٔ خبر: 59591360 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بیانیه بنیاد ملی عفاف و حجاب در حمایت از اقدامات نیروی انتظامی در حوزه عفاف و حجاب

بنیاد ملی عفاف و حجاب در حمایت از اقدامات نیروی انتظامی در حوزه قانون شکنی و هنجار شکنی عفاف و حجاب بیانیه ای صادر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در بیانیه بنیاد ملی عفاف و حجاب آمده است:


حجاب پرچم فرهنگ انقلاب اسلامی است، فرهنگی که اباحه گری و لیبرالیسم را که بر مبنای نظام سلطه گر سرمایه داری است زیر سوال می‌برد. تفکر سکولاری که از جسم و جنس زنان برای قدرت و اقتصاد سوء استفاده کرده است، حجاب ثمره تحقق گفتمان انقلاب اسلامی از زن است. زنی که ورای پستوی تحجر و پوسته تجدد به دنبال حضور حقیقی و کارآمد و موثر در تاریخ انقلاب اسلامی است.

اینک که موضوع حجاب و عفاف محل هجمه دشمنان انقلاب شده است و از آنجا که امروز قانون شکنی و هنجار شکنی در موضوع عفاف و حجاب نیازمند برخورد‌های امنیتی و انتظامی و قضایی در خور است. با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری حفظه الله که فرموده اند: «بی حجابی یک حرام شرعی و سیاسی است».

حضور مؤمنانه و مجاهدانه نیرو‌های مخلص انتظامی در برخورد با قانون شکنانی که خواسته یا ناخواسته در مسیر تضعیف کشور همسو با معاندان قرار گرفته و با ایجاد ناامنی روانی و اجتماعی مانع از حضور موثر و کارامد زنان در عرصه‌های مختلف اجتماعی می‌شوند، قابل تقدیر و سپاس است.

بدین وسیله بنیاد ملی عفاف و حجاب این عملکرد شجاعانه نیرو‌های خدوم انتظامی را ارج نهاده و از مجموعه فرماندهی نیروی انتظامی که همیشه سینه‌های خود را آماج و سپر تیر‌های منافقان داخلی و دشمنان خارجی کرده اند بخصوص سردار رشید، سردار رادان تقدیر و تشکر می‌نماید، از خداوند متعال برای آن مجموعه خدوم توفیق و پیروزی در این امر خطیر را مسئلت می‌نماییم.

نظر شما