شناسهٔ خبر: 5958680 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: بانی فیلم | لینک خبر

نمایش ۱۰ فیلم در «شب‌های نقره‌ای» ایوان شمس

بانی فیلم آنلاین: برنامه «شب‌های نقره‌ای» توسط موسسه تصویر شهر با همکاری خانه سینما، انجمن گویندگان و سرپرستان گفتار فیلم و تهیه‌کنندگان سینمای ایران به مدت ده شب در ایوان شمس برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

برنامه «شب های نقره ای» که اختصاص به اکران فیلم های روز سینمای ایران دارد، از شامگاه پنجشنبه چهارم تیرماه به مدت ده شب از ساعت 12 الی 2 بامداد در تالار ایوان شمس با حضور هنرمندان و اهالی سینما برگزار می‌شود.
بنابراین گزارش، بر اساس توافقات انجام شده بین موسسه تصویر شهر و تهیه کنندگان سینمای ایران، در این ویژه برنامه هشت فیلم سینمایی: «مردن به وقت شهریور»، «عصر یخبندان»، «چهارشنبه 19 اردیبهشت»، «قندون جهیزیه»، «تاج محل»، «شیفت شب»، «نهنگ عنبر» و «دوران عاشقی» به نمایش عمومی گذاشته می‌شود و دو انیمشن «لاک پشت‌های نینجا» و «هابیت» با همکاری انجمن گویندگان و سرپرستان گفتار فیلم به صورت دوبله همزمان به نمایش در می‌آید.
فروش بلیت در این ده شب به صورت همت عالی بوده و تمامی وجوه دریافتی آن به صندوق بیمه بیکاری خانه سینما واریز خواهد شد.  
علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت اینترنتی ایوان شمس به نشانی www.eivaneshams.com و یا جهت حضور در برنامه و تهیه بلیت حداقل یک ساعت قبل از شروع سئانس به ایوان شمس واقع در بزرگراه شهید گمنام (جلال آل احمد)، ابتدای بزرگراه کردستان مراجعه نمایند.
 

نظر شما