شناسهٔ خبر: 5957951 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

کریم باقری: پرسپولیس تیم محلی نیست که با آن اینگونه رفتار شود

نسیم

مربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: جلسه خوبی با طاهری داشتم/ باید مدیرعامل یک ماه پیش مشخص می‌شد/ تصمیم گیرنده اصلی در مورد مشخص شدن دستیار اول یا دوم برانکو است/ اعضای هیات مدیره به برانکو اعتقاد دارند

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار «نسیم»، کریم باقری مربی پرسپولیس در خصوص جلسه با طاهری اظهار داشت: جلسه خوبی داشتیم و از جلسه مهم‌تر این است که فردا جلسه‌ای با حضور برانکو خواهیم داشت. در جلسه امروز اصرار به بستن تیم خوب و گرفتن نتایج خوب داشتم. به دنبال بستن تیم خوب و قوی هستیم. برانکو تصمیم گیرنده اول و آخر است . اصل جلسه ماند برای فردا و قرار شد برانکو هم به باشگاه بیاید تا فردا جلسه دیگری را برگزار کنیم البته چیزهایی که باید می‌گفتم را گفتم و قرار شد با حضور برانکو در مورد تیم و جذب بازیکنان صحبت کنیم.

وی ادامه داد: در این چند روز صحبت‌هایی از قول من منتتشر شد اما بعد از بازگشت برانکو از سفر با او صحبت کردم و با او مشکلی ندارم. در جلسه امروز یکی دو موضوع بررسی شد و امیدواریم تیم خوبی برای این فصل بسته شود. اگر در تمرینات شرکت نکردم به خاطر همین یکی، دو موضوع بود که فردا بیشتر در خصوص آن صحبت می‌کنم.

باقری در مورد اینکه آیا امکان قطع همکاری با پرسپولیس وجود دارد یا خیر گفت: اجازه دهید برانکو هم فردا بیاید و پس از صحبت‌های نهایی بهتر می‌توان در این مورد صحبت کرد. در خصوص اینکه چه زمانی به سر تمرین اضافه خواهم شد نیز پس از جلسه فردا به جمع‌بندی خواهیم رسید.

مربی پرسپولیس عنوان کرد: از سال 88 فقط در یکی دو سال تیم ما کامل بوده است و پرسپولیس همیشه مشکل داشته است. تصمیمات مدیران باعث شده بود قابلیت‌ها تیم هیچ‌گاه نشان داده نشود. تصمیم گیرنده اصلی در مورد تیم سجادی و وزیر است و این تیم محلی نیست که این طور با آن برخورد شود. باید مدیر یک ماه پیش مشخص می‌شد و بودجه و وضعیت بازیکنان مشخص می شد تا تیم با شروع تمرینات کامل تمرین کند.

باقری، در خصوص احتمال سنگ اندازی هیات مدیره برای برانکو ، ماند اتفاقی که فصل گذشته رای علی دایی افتاد، گفت: من در جریان این مسائل نیستم اما اعضا هیات مدیره پرسپولیس فوتبالی هستند و می‌توانند با شرایط کنار بیایند و به برانکو اعتقاد دارند.

مربی پرسپولیس در مورد حضور قنبرپور در کادرفنی و نحوه انتخاب دستیار اول و دوم گفت: برانکو در خصوص مشخص شدن انتخاب دستیار اول و دوم تصمیم می‌گیرد. به قنبرپور تبریک می‌گویم. او پرسپولیسی است و دوست دارد به تیم کمک کند و از دوستان من است.  پست در پرسپولیس نباید مهم باشد حال چه پست کوچک یا بزرگ باشد

نظر شما