شناسهٔ خبر: 59579062 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آغاز توزیع مرغ منجمد در سمنان

خبرگزاری صدا و سیما

️رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از تامین و توزیع مرغ منجمد در این استان خبر داد .

صاحب‌خبر -

برنامه ریزی برای توزیع مرغ منجمد در سمنانبه گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان ،️ ️️محمدرضا قاسمی با اشاره به لزوم ذخیره سازی مرغ منجمد در استان سمنان گفت :  برای سمنان مقرر شد ۳۰ تن مرغ منجمد از غرب استان حمل و ذخیره سازی شده و به مراکز عرضه تحویل شود.
وی با بیان اینکه در شرق استان سمنان نیز برای تامین مرغ منجمد خرید مناسبی انجام شده است افزود: در شهرستان دامغان نیز از مباشران بومی منطقه ، برای خرید مرغ منجمد شناسایی و معرفی شود .
️قاسمی در زمینه تدارک گوشت گرم گوساله نیز گفت: گوشت عرضه شده با قیمت هر کیلوگرم ۲۵۶ هزار تومان در همه شهرستان‌ها توزیع می شود.
️وی افزود: توزیع گوشت گرم گوساله با اولویت فروشگاه‌های زنجیره‌ای آغاز شده است .

<div id="video-display-embed-code_9474750"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3811032/9474750?width=400&height=300"></script></div>

️رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان همچنین گفت: در حال حاضر قیمت گوشت ران گوسفندی منجمد در بازار ۲۸۵ هزار تومان است و قیمت گوشت تنظیم بازار ۱۵۰ هزار تومان است 
️وی با تاکید بر لزوم توزیع بیشتر خرما در شهرستان ها گفت :  از ظرفیت مصلا‌های نماز جمعه برای توزیع و فروش خرما در ایام ماه مبارک رمضان بهره گرفته شود.
️قاسمی درباره شکر و وضعیت توزیع آن نیز گفت: از سهمیه تعیین شده تا کنون ۳۰ تن آن جذب شده و بیش از ۱۰۰ تن باقی مانده که به زودی به استان سمنان اختصاص می یابد.

 

نظر شما