شناسهٔ خبر: 59576913 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: بورس پرس | لینک خبر

سازمان هواشناسی اعلام کرد:

کاهش امروز ۸ تا ۱۲ درجه دما چند استان، ورود سامانه بارشی و باران خطرناک

آخرین پیش بینی های سازمان هواشناسی با کاهش امروز ۸ تا ۱۲ درجه دما چند استان، ورود سامانه بارشی جدید و باران خطرناک و سیلابی همراه شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز در برخی مناطق آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، ارتفاعات البرز، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، ارتفاعات و دامنه‌ها در جنوب کرمان و شمال هرمزگان، بارش‌های پراکنده روی می‌دهد. همچنین امروز استان‌های ساحلی دریای خزر و اردبیل با کاهش 8 تا 12 درجه دما مواجه هستند اما از دوشنبه تا پنجشنبه باید منتظر افزایش دما باشند.

براساس این گزارش از بعدازظهر فردا هم برای استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، بخش‌هایی از سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان، ابرناکی، رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می شود.

سه‌شنبه نیز با ورود سامانه بارشی به غرب ایران، ابرناکی و بارش باران در مناطق مرزی غرب آغاز می‌شود و استان‌های ایلام، خوزستان، کردستان ، کرمانشاه ، آذربایجان شرقی و غربی، بخش هایی از زنجان و تا حدودی همدان تحت تاثیر فعالیت این سامانه خواهند بود. 

این مناطق با تقویت سامانه بارشی در چهارشنبه با رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید مواجه خواهند شد و بارش‌های این استان‌ها بسیار خطرناک و سیلابی است.

پنجشنبه هم علاوه بر نوار غربی در سواحل غربی دریای خزر، آسمان ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های قزوین، البرز و تهران، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی، بخش‌هایی از مرکز و استان‌های بوشهر و غربی فارس، بارانی است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 

 

نظر شما