شناسهٔ خبر: 59568628 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ترکیب منتخب هفته بیست‌وپنجم؛ تراکتور و سرخابی‌ها علیه سپاهان

تهران- ایرنا- در ترکیب منتخب هفته‌ بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران تیم‌های استقلال، پرسپولیس و تراکتور با ۲ سهمیه صدرنشین هستند و سپاهان بر خلاف هفته‌های گذشته نماینده‌ای ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، هفته بیست‌و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با برگزاری هشت دیدار طی ۲ روز به انجام رسید و ۱۳ بار توپ از خط دروازه‌ها عبور کرد. نکته جالب این بود که هیچ نتیجه تساوی در دیدارها این هفته کسب نشد و فقط ۲ تیم میهمان به برتری رسیدند و ۶ تیم میزبان دیگر توانستند حریفان خود را مغلوب کنند.

در ترکیب منتخب هفته شاهد حضور نمایندگان هشت تیم هستیم. تیم‌های استقلال، پرسپولیس و تراکتور با ۲ سهمیه صدرنشین هستند، سپاهان و گل‌گهر که در اکثر هفته‌ها نماینده‌ در تیم منتخب داشتند در این هفته نماینده‌ای نخواهند داشت.

دروازه‌بان: حبیب فرعباسی(ذوب‌آهن)

این هفته شاهد ۷ کلین شیت از طرف دروازه‌بان‌ها بودیم و فقط در دیدار صنعت نفت آبادان و مس کرمان هر ۲ تیم موفق به گلزنی شدند. اما حبیب فرعباسی موفق شد درواه خود را در مقابل گل گهر یکی از ۲ تیمی که تا به اینجا فصل بیشترین گل زده را داشته بسته نگه دارد و به خوبی توانست با مهارهای به موقع از تک گل تیمش محافظت کند. اوج نمایش او روی ضربه محمدرضا حسینی در دقایق پایانی بود که توانست با یک واکنش تماشایی ۳ امتیاز را در اصفهان نگه دارد.

ترکیب منتخب هفته بیست‌وپنجم؛ تراکتور و سرخابی‌ها علیه سپاهان

مدافعان: محمدامین حزباوی(فولادخوزستان)، امیر شبانی(پیکان)، دانیال اسماعیلی‌فر(پرسپولیس) و جعفر سلمانی( استقلال)

حزباوی کاپیتان تیم فوتبال جوانان مقابل نساجی هم گل زد و هم در خط دفاعی عملکرد بسیار خوبی داشت که پیروزی تیمش را حفظ کرد و یکی از بهترین بازیکنان این هفته بود.

شبانی موفق شد در دیدار با هوادار چه در نبردهای هوایی و روی زمین تیمش را در قلب خط دفاعی رهبری کند و تاثیر زیادی در ثبت کلین‌شیت پیکان داشت.

اسماعیلی‌فر بعد شروع طوفانی در اوایل فصل با افت کیفیت روبه‌رو شد اما در بازی مقابل ملوان موفق شد پاس گل اول پرسپولیس را به نام خود ثبت کند و در عملکرد دفاعی نیز بدون نقص کار کرد.

سلمانی موفق شد پاس گل ۳ امتیازی و حساس استقلال مقابل آلومینیوم را به نام خود ثبت کند و در چندین موقعیت سمت راست خط دفاعی آلومینیوم را به زحمت انداخت.

ترکیب منتخب هفته بیست‌وپنجم؛ تراکتور و سرخابی‌ها علیه سپاهان

هافبک‌ها: گوستاو واگنین (تراکتور)، محسن آذرباد (مس رفسنجان)، مهدی ترابی(پرسپولیس) و احمد شریعت زاده (نفت آبادان)

واگنین هافبک برزیلی تراکتور پایه گذار پیروزی تیمش مقابل سپاهان شد و توانست پنالتی تراکتور را که منجر به گل شد را کسب کرد. او در ادامه دیدار گوستاو در امر گلزنی بدشانس بود و با یک ضربه محکم از گوشه شش قدم تیرک دروازه نیازمند را به لرزه انداخت.

آذرباد کاپیتان مس رفسنجان موفق شد تک گل تماشایی و ۳ امتیازی تیمش را در مقابل نفت مسجد سلیمان به ثمر برساند و در میانه میدان عملکرد بسیار خوبی داشت.

ترابی یکی از بهترین بازی‌های فصل خود را در ورزشگاه آزادی مقابل ملوان به نمایش گذاشت و یک گل و یک پاس گل را در این دیدار به نام خود ثبت کرد تا تاثیر زیادی در برتری ۳ بر صفر تیمش داشته باشد.

شریعت زاده جوان که تنها ۱۹ سال سن دارد موفق شد مهم‌ترین گل نفت آبادان در این فصل را در دقیقه ۹۰ از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند تا امیدهای آن‌ها برای بقا در لیگ برتر زنده بماند و یک پیروزی ارزشمند در مقابل مس رقیب جدی آن‌ها کسب شود.

ترکیب منتخب هفته بیست‌وپنجم؛ تراکتور و سرخابی‌ها علیه سپاهان

مهاجم‌ها: مهدی قایدی (استقلال) و رضا اسدی(تراکتور)

اسدی موفق شد با اعتماد به نفس بالایی که داشت تک گل ارزشمند تراکتور برابر سپاهان را از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند و با ۱۰ گل زده به همراه محمد عباس‌زاده در صدر جدول گلزنان لیگ برتر قرار بگیرد.

قایدی در چند هفته گذشته با عملکرد فوق العاده‌ایی که داشته نماینده ثابت استقلال در تیم منتخب هفته بوده است. در این هفته نیز موفق شد دروازه حسین پورحمیدی دروازه‌بان آلومینیوم که در این فصل به سختی گلی را دریافت می‌کند را باز کند و تک گل ۳ امتیازی استقلال در این دیدار را به ثمر برساند تا امیدهای آب‌های پایتخت برای کسب عنوان قهرمانی بیشتر شود.

ترکیب منتخب هفته بیست‌وپنجم؛ تراکتور و سرخابی‌ها علیه سپاهان

سرمربی: پاکو خمس (تراکتور)

عملکرد سرمربی اسپانیایی تراکتور در این فصل به قدری خوب بوده و نتایج خوبی کسب کرده که دل تی‌تی‌ها را به دست آورده و مرد محبوب سکوها لقب گرفته است. تراکتور موفق شد در حساس‌ترین دیدار این هفته مقابل سپاهان صدرنشین به پیروزی برسد تا کورس قهرمانی در ادامه فصل داغ‌تر شود.

ترکیب منتخب هفته بیست‌وپنجم؛ تراکتور و سرخابی‌ها علیه سپاهان

تراکتور درحالی توانست از سد سپاهان بگذرد که این اتفاق در پنج بازی اخیر دو تیم رخ نداده بود و آخرین برد تی‌تی‌ها به سال ۱۳۹۹ و لیگ نوزدهم برمی‌گشت.

نظر شما