شناسهٔ خبر: 59567065 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

اعلام ویژه برنامه‌های شب‌های قدر در مسجد مقدس جمکران

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران ویژه برنامه‌های شب‌های قدر در این مسجد مقدس را تشریح کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس انلاین،  حجت الاسلام مهدی حسین آبادی با بیان اینکه پیش بینی‌های لازم برای برپایی مراسم‌های احیا در مسجد مقدس جمکران انجام شده است، اظهار کرد: در شب‌های قدر مراسم قرائت دعای جوشن کبیر از ساعت ۲۳ و مراسم سخنرانی و احیا نیز از ساعت یک بامداد آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان دعای جوشن کبیر توسط سیدعلی حسینی نژاد قرائت می شود و مراسم سخنرانی و احیاء با حضور حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین مومنی برگزار خواهد شد، بیان کرد: قرائت دعای جوشن کبیر در شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان توسط حسن شالبافان انجام می شود و مراسم سخنرانی و احیاء نیز با حضور حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی میرباقری برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران ویژه برنامه شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان را مورد توجه قرار داد و گفت: در این شب دعای جوشن کبیر توسط حجت الاسلام والمسلمین ضیایی قرائت می شود و مراسم احیاء توسط حجت الاسلام والمسلمین رفیعی برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: همچنین در شب‌های قدر برنامه‌های قرآنی و قرائت ادعیه از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه آغاز شده و در شب قدر نخست دعای افتتاح، در شب قدر دوم دعای توسل و در شب قدر سوم دعای کمیل قرائت می‌شود.

حسین آبادی با بیان اینکه همچنین در شب‌های قدر ویژه برنامه قرآنی از ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه آغاز شده و این برنامه تا ساعت ۲۲ و ۵۰ دقیقه ادامه خواهد داشت، گفت: در ویژه برنامه قرآنی از سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم، اجرای گروه‌های تواشیح و قرائت قرآن توسط قاریان بین المللی بهره مند خواهیم شد.

نظر شما