شناسهٔ خبر: 59563925 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت در بوشهر:

حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی نقض صریح قوانین و عرف بین الملل است

حوزه/ در پی تجاوز وحشیانه نظامیان رژیم صهیونیستی به معتکفان در مسجدالاقصی که منجر به زخمی و بیهوش شدن شمار زیادی از اعتکاف کنندگان گردید، شیخ خلیل افرا عضو شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت با صدور بیانیه ای این اقدام را محکوم کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، در پی تجاوز وحشیانه نظامیان رژیم صهیونیستی به معتکفان در مسجدالاقصی که منجر به زخمی و بیهوش شدن شمار زیادی از اعتکاف کنندگان گردید، شیخ خلیل افرا عضو شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت با صدور بیانیه ای این اقدام را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: جنایت رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی در مسجد الاقصی که به جراحت، بیهوشی و بازداشت معتکفین روزه‌دار فلسطینی در بیت المقدس قبله‌ اول مسلمین منجر شد، پرده دیگری از چهره خشن و نامشروع خود را به نمایش گذاشت؛ رژیمی وحشی و جنایت طلب که برای رسیدن به اهداف اشغالگرایانه خود از هیچ عمل غیرانسانی دریغ نمی‌کند.

این حملات وحشیانه نقض صریح قوانین و عرف بین الملل و اقدامی خطرناک است که احساسات و عواطف مسلمانان را به ویژه در ماه رمضان جریحه دار خواهد کرد.

اینجانب ضمن محکومیت شدید این جنایت رژیم اشغالگر قدس، از همه ملت‌ها و دولت‌های اسلامی، می‌خواهم این جنایت و حرکت شنیع را محکوم نموده و مانع تجاوزات و جنایات وحشیانۀ صهیونیست‌ها شوند.

خلیل افرا
عضو شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت

انتهای پیام/

نظر شما