شناسهٔ خبر: 59559811 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار مازندران شهادت جانباز ۷۰ درصدی ساروی را تسلیت گفت

ساری- ایرنا- استاندار مازندران شهادت نورعلی قدبنان یکی از جانبازان ۷۰ درصدی ساری را که پس از سال ها تحمل زخم و رنج جانبازی به خیل همسنگران شهیدش پیوست را تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری مازندران ، سید محمود حسینی پور در این پیام نوشت : جانباز سرافراز و دلاور ۷۰ درصد اردوی حق و از بلاجویان دشت کربلایی، نورعلی قدبنان پس از گذران لحظات و سال های بلند و متعالی جانبازی در راه عشق الهی، سرانجام باده نوشین شهادت را سرکشید و به همرزمان شهید خود در میدان خطیر عمل پیوست.

نماینده عالی دولت در مازندران افزود : خبر شهادت این مجاهد غیور و از نمادهای مقاومت و ایستادگی و از اهالی نام آشنای کوی ایثار و شهادت موجب تالم و تاثر فراوان شد.

وی ادامه داد: جانبازان از نمادها و نمودهای یکه و ممتاز ایثار، فداکاری و آزادگی هستند که به رغم سال ها تحمل مرارت و سختی، هرگز لحظه ای دست از آرمان های متعالی خود نکشیدند و در راه تداوم عزت، اقتدار و سربلندی ایران اسلامی سهم و نقش خود را به بهترین و شایسته ترین شکل ایفا کردند، همانان که جایگاه سترگ نظام مقدس جمهوری اسلامی در جهان امروز مدیون جان‌فشانی‌های آنان و همرزمان شهیدشان است.

اینجانب شهادت این یادگار عزیز شهیدان و جانباز ۷۰ درصد را به محضر مقام معظم رهبری ( مدظله العالی )، مردم دیار علویان و مردم شهیدپرور شهرستان ساری بویژه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران تسلیت می‌گویم و از خداوند سبحان، برای آن شهید بزرگوار، علو درجات و رضوان الهی و همجواری با همرزمان شهیدش و صبر و شکیبایی برای بازماندگان مسئلت دارم.

پیکر پاک جانباز شهید قدبنان روز جمعه ۱۸ فروردین از ملامجدالدین ساری به سمت زادگاهش واقع در روستای " کنیم " ساری تشییع و تدفین شد.

مازندران حدود ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید در هشت سال دفاع مقدس تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

نظر شما