شناسهٔ خبر: 5955210 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

«تام هولاند» جلوی دوربین «جان واتز» مرد عنکبوتی می‌شود

سازندگان سری فیلم‌های «مرد عنکبوتی»، «تام هولاند» را به عنوان بازیگر نقش اصلی قسمت جدید این فیلم و «جان واتز» را به عنوان کارگردان این فیلم انتخاب کرده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار سینمایی فارس، کمپانی «سونی پیکچرز» و استودیوی «مارول»، سازندگان سری فیلم‌های «مرد عنکبوتی»، «تام هولاند» را به عنوان بازیگر جدید نقش «پیتر پارک»،مرد عنکبوتی، انتخاب کردند.

به گفته این سازندگان، بازی بسیار خوب «تام هولاند» در فیلم‌های «غیر ممکن» ، «ولف هال» و همچنین «در قلب دریا»، که به زودی به نمایش درخواهد آمد، آنها را به شدت تحت تأثیر قرار داده و باعث شده تا از او برای این نقش تست بازیگری گرفته و در نهایت او را انتخاب کرده‌اند.

این در حالی است که قسمت جدید این فیلم را قرار است «جان واتز» کارگردانی کند. این فیلمساز جوان فیلم‌هایی چون «ماشین پلیس» و «دلقک» را در کارنامه کاری خود دارد.

«کوین فیگ» و «امی پاسکال»، تهیه‌کنندگان «مرد عنکبوتی» اعلام کرده‌اند که نسخه «ای‌مکس» و «سه بعدی» فیلم 28 جولای 2017 میلادی اکران خواهد شد.

بنا بر این گزارش، پیش از این، 5 قسمت فیلم «مرد عنکبوتی» ساخته شده است که در مجموع بیش از 4 میلیارد دلار در سطح جهان فروش کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما